Kiedyś to był TVN!!!

TVN - przez jednych nazywany jest jedyną obiektywną, przez innych masońską. Nie wnikam w to, każdy może sobie to ocenić samodzielnie. Moim zdaniem, ta oto telewizja mocno się stacza. Dlaczego? Otóż dlatego, że IMHO nie mają nic ciekawego do zaoferowania w swojej obecnej ramówce.
Dawniej TVN było kanałem znacznie atrakcyjniejszym. W głowie cały czas mam prześmieszny program satyryczny Rewińskiego i Piaseckiego "Ale Plama" - dziś pozostały po nim już tylko urywki na youtube. Sztandarowym produktem TVN-u byli "MIlionerzy". Świetny, niezapomniany teleturniej, prowadzony przez - wówczas jeszcze niezby denerwującego - Huberta Urbańskiego. Wielkim hitem był również "Agent".
Co mamy obecnie? Żenujące komedie - "Niania", "Hela w opałach", a od jesieni dojdzie jeszcze "Trzy po trzy - numery z kwatery". Dwie pierwsze komedie, charakteryzują się tym, że nie są śmieszne i szczerze wątpię, aby inaczej miało się stać z trzecim tytułem. Patrząc na seriale to nie sądze, aby tasiemcowi "Kryminalni" czy "W11" miało kogoś jeszcze ekscytować. Publicystyka - tutaj wyróżnia się program "Kawa na ławę", innym dziękuję bardzo, zwłaszcza dwóm głupim panom z "Teraz my". Jeśli chodzi o "Taniec z gwiazdami" to jestem za, co prawda nie jestem fanem tego programu, ale przyznaję - formuła jest ciekawa, a goście jeszcze lepsi [szczególnie polityczni ;)]. Pajac Kuba Wojewódzki również mógłby coś zmienić w swoim tok-szole, ponieważ robi się strasznie nudno. Formuła do złudzenia przypomina polsatowską wersję, a jest to ciągnięte za długo. Podobnie tyczy się sprawa show Szymona Majewskiego. I na końcu "Fakty", cóż dopóki jest tam pan Durczok, na pewno tego nie włączę. Pytacie się dlaczego? Otóż DLATEGO
Komentarze do wpisu
Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS. Możesz dodać komentarz lub zostawić ślad (trackback) ze swojego bloga.
Piotr Eckhardt
TVN jest dopasowany do grupy docelowej. Fakty też. Na TVN24 ich nie pokazują.
03 września 2007, 22:41:22
Papaj
Co do JKM to Kamil ma rację - mnie jednak martwi to, co by się stało z gospodarką, gdyby ów pan przejął jej stery. Brr.
03 września 2007, 22:44:46
Ethan
A co by się stało?
03 września 2007, 22:53:40
AdamK
No właśnie Piotr i Papaj napisali co ja chciałem... dodam tylko: widać nie jesteś w grupie docelowej.
03 września 2007, 22:54:51
Ethan
Durczok mnie śmieszy. Na początku zrobił z Korwina-Mikke kabareciarza i oszołoma. I NAWET JEŚLI TAK JEST - OK. Ale zupełnie nie rozumiem tych dwóch zdań: "Przed 5 minutami Pan Jestem Kapitalnie Mądry rzucił, że 32 ofiary szaleńca z Wirginii mogły żyć gdyby tylko co czwarty student miał ze sobą broń. Przed sekundą oznajmił, że gdyby każdy Żyd miał w 39 roku pistolet – nie byłoby Holocaustu." - a czy tak nie jest?!
03 września 2007, 22:55:30
Piotr Pyclik
Moją sympatię do TVN mogę wyrazić krótko: niech zdycha. Że programy stoją na coraz niższym poziomie, w pełni się zgadzam - dotyczy to jednak też publicystycznych, również Kawy na ławę.
03 września 2007, 22:55:40
AdamK
@Ethan: nie jest. Samo posiadanie broni nic nie wnosi, trzeba jeszcze mieć odwagę jej użyć.
03 września 2007, 22:57:20
aciddrinker
@Piotr Pyclik - z tego co czytałem na Twoim blogu, faktycznie nie przepadasz za TVN. Ale uważam, że jest to uzasadnione. Niestety czasem po prostu dziennikarze publicystyczni nie potrafią pohamować własnego chamstwa w stosunku do nielubianych przez siebie stronnictw. I nie dotyczy to tylko Durczoka, a przede wszystkim Sekielskiego i Morozowskiego [vide: odcinek "Teraz My" z Jackiem Kurskim].
03 września 2007, 22:58:28
Ethan
Z pewnością żaden ze studentów by się na to nie odważył... :\
03 września 2007, 22:59:58
aciddrinker
@AdamK - czy wierzysz w to, że Żyd patrzący na hitlerowca chcącego zabić jego rodzinę, czy znajomych nie odważyłby się użyć broni? Bo ja nie.
03 września 2007, 23:00:19
Piotr Pyclik
Dziennikarzy TVN, ale muszę przyznać, że w większym stopniu Polsatu, traktuję jako oszołomów, w dodatku nieprofesjonalnych. Ich oszołomstwo jest lewicowe (w znaczeniu polskim, nie sądzę by naprawdę wiedzieli o co chodzi w lewicowości), w przeciwieństwie do tych z telewizji publicznej, których oszołomstwo pewnie wielu ludzi uznaje za prawicowe - mi wydaje się ono rzetelnością. Taki to już obiektywizm.
03 września 2007, 23:03:05
AdamK
@aciddrinker: tak, bo większość ludzi brzydzi się przemocą. Widziałeś film "fanatyk"? Tam to jest ładnie pokazane. Jeśli nie, to obejrzyj, polecam.
03 września 2007, 23:06:18
aciddrinker
Oszołomy - zdecydowanie za dużo powiedziane. Mi się wydaje tak: dziennikarze TVN nie mają ani troche obiektywizmu. Zaś dziennikarze TVP są obiektywni. SLD [które wolało kiedy prezesem publicznej telewizji był pan Kwiatkowski] twierdzi, że TVP faworyzuje prawicę, a to bzdura.
@AdamK - myślę, że w ramach samoobrony byłoby inaczej. Ale doprawdy nie ma się co kłócić, po części masz pewnie rację, z pewnością nie każdy by strzelił. Sądze jednak, że znaczna część w geście ochrony pociągnęłaby za spust
03 września 2007, 23:08:19
Piotr Pyclik
Na obiektywizm dziennikarzy nie zwracam już uwagi. Wychodzę po prostu z założenia, że go nie ma. Ogólnie, o tej grupie zawodowej mam jak najniższe mniemanie. Ot, po prostu, linia polityczna TVP mi teraz odpowiada, nie twierdzę, że jest tam obiektywizm.
03 września 2007, 23:10:58
Adam Klobukowski
Problem z faworyzowaniem polega na tym że ciężko tu być obiektywnym. Co do "Teraz My", to faktycznie, w odcinku z Kurskim ostro pojechali.
03 września 2007, 23:11:19
AdamK
A co do TVP, no to przykro mi, ale taki np. Pospieszalski jest ewidentnie subiektywny i stronniczy. Trochę to dziwne w programie który teoretycznie ma być dyskusją ("Warto rozmawiać").
Co do GW: wypowiem się bo ja czytam. GW jedzie równo po lewicy i po prawicy. Po prostu to centrowa gazeta :)
03 września 2007, 23:14:45
Piotr Pyclik
AdamK: pewnie że Pospieszalski jest subiektywny, ale zdecydowanie wolę subiektywizm Pospieszalskiego niż Żakowskiego.
03 września 2007, 23:16:09
aciddrinker
@AdamK - "Gazeta Wyborcza" i całe wydawnictwo Agora to media lewicowe. Nie tak skrajnie jak "Nie" czy "Przegląd", ale lewicowe. Nie ukrywajmy.
A co do Pospieszalskiego - w TVP masz zdaje się również Sierakowskiego, także myślę, że się równoważy.
@Piotr Pyclik - pan Żakowski w moim mniemaniu jest niepoważny. Jeśli ktoś mówi publicznie, że Samoobrona jest bardziej wiarygodna od PiS, to ja nie mam już nic do powiedzenia :/
03 września 2007, 23:18:35
AdamK
Problem w tym że kiedy Pospieszalskiemu wytykano subiektywizm, on głośno protestował twierdząc że jest jak najbardziej obiektywny. Żakowski nigdy subiektywizmu nie krył, i swoje poglądy bez problemu manifestował, np. występując w pamiętnej debacie wyborczej 'ani-me-ani-be-ani-kukuryku' pos stronie Kwaśniewskiego.
03 września 2007, 23:19:09
Papaj
TVN nie lubię za to, że jest, podobnie jak GW, piewcą polskiego neoliberalizmu. GW LEWICOWE? Większej bzdury nigdy nie słyszałem. ;)
03 września 2007, 23:19:38
Piotr Pyclik
AdamK: co z mojego punktu widzenia nic Żakowskiemu nie dodaje. Z resztą spokojnie, następne wybory wygra PO i Pospieszalski zniknie, może nawet Żakowski wróci, tak szczerze subiektywny, ach.
03 września 2007, 23:20:37
AdamK
@aciddrinker: masz prawicowe poglądy i po prostu wszystko co na lewo od nich (np. centrum) wydaje ci się lewicowe. A co do Żakowskiego to on często nie mówi tego co myśli tylko stosuje prowokacje -to wyraźnie widać.
03 września 2007, 23:20:53
Ethan
Jakiego neoliberalizmu? :D
03 września 2007, 23:20:54
AdamK
@Piotr Pyclik: ok, ale przynajmniej jest w tym szczery.
@Ethan: raczej liberalizmu klasycznego moim zdaniem. Neoliberalizm to dla mnie taka nowomowa, a jeśli chodzi o JKM i UPR to są ultraliberałowie.
03 września 2007, 23:22:56
Papaj
@Ethan
A co niby jest w Polsce od czasu, gdy w życie wprowadzane były reformy Balcerowicza?
03 września 2007, 23:23:35
aciddrinker
@AdamK - to co przytoczyłeś o Pospieszalskim dało tylko do zrozumienia, że brak mu samokrytyki. Bo każdy kto choć trochę interesuje się polityką, wie że Pospieszalski to zajadły prawicowiec
@Papaj - liberalny to jest UPR. Na pewno nie PO, oni tylko się tak nazywają.
03 września 2007, 23:24:00
Piotr Pyclik
Niech będzie. Tyle że i tak jakoś nie mogę tego oglądać. Zapewniam też, że nie mógłbym tego oglądać, nawet gdyby był jakimś prawicowcem.
03 września 2007, 23:24:06
Ethan
Papaj: Socjalizm?
Odbiegamy od tematu. Co do samego TVNu: Łezka się w oku kręci jak przypomnieć sobie np. Agenta - tego nawet na youtube już nie ma. Albo nieśmiertelni Milionerzy Urbańskiego, czy jak wspomniałeś "Ale plama".
03 września 2007, 23:31:28
AdamK
"Ale plamy", żal, fakt. Milionerzy po pewnym czasie stracili oglądalność, Agent też. To jest niestety biznes, iść musi to co ludzie chcą oglądać. To nie TVP co ma abonament.
03 września 2007, 23:33:27
aciddrinker
Mi brakuje w telewizji nieco Macieja Rybińskiego. To bardzo inteligentny człowiek, a jest niestety bardzo pomijany.
03 września 2007, 23:34:34
Papaj
Ethan: Pominę wymownym milczeniem. :]
Rybiński: polecam artykuł: http://www.lewica.pl/index.php?id=13111
03 września 2007, 23:39:02
Ethan
PiS liberalna
lol.
03 września 2007, 23:44:46
Ethan
Wybaczcie, ale jestem wykończony po dzisiejszym dniu. Jeśli będziecie mieli jutro czas wieczorkiem, z miłą chęcią podejmę dyskusję. PiS nie jest liberalna pod żadnym względem - i to jest fakt.
03 września 2007, 23:45:49
Papaj
Może nie liberalna, ale na pewno nie socjalna. Obecnie też jestem już zmęczony, więc jutro. Ave!
03 września 2007, 23:46:15
marcoos
"GW" lewicowa? A Witold Gadomski to pewnie jest trockista, nie?
03 września 2007, 23:46:53
Piotr Pyclik
marcoos: Czy GW jest lewicowa, czy prawicowa... Przede wszystkim gówniana, to moja opinia. Oczywiście nic nie wnosi do tematu.
03 września 2007, 23:48:55
aciddrinker
PiS - jest partią konserwatywno-nijaką
PO - jest partią nijaką, mianująca się liberalną
@marcoos - GW bardzo ostatnimi czasy skręciło na lewicę. Zatem tak, można powiedzieć, że jest lewicowa. Polecam wszystkim książkę Rafała A. Ziemkiewicza "Michnikowszczyzna. Zapis choroby"
03 września 2007, 23:54:09
Koval
dzis stoczył się program Teraz My...obaj Panowie zatoczyli identyczne kołko jakie zataczają dziennikarze z"Zycia na gorąco", zamiast gadac o waznych sprawach pokazali dziwke, zamiast pogadac o pisie i przekretach zwiazanych z powstaniem partii woleli gadać o małej wiarygodności dokumentów i akcji cba.... chuj z tym wszystkim
04 września 2007, 00:08:09
Ethan
Koval: Program "Teraz my" stoczył się już wcześniej :-) I nie chodzi mi tylko o te chamstwo w stosunku do Kurskiego i obrzydliwą grzeczność jeśli chodzi o Kwaśniewskiego, ale chociażby o brak jakiegokolwiek profesjonalizmu objawiającego się nieprzygotowaniem się do tematu (np. temat o zabezpieczeniach serwerów instytucji państwowych). Sekielski pytał czym jest serwer, lokalna sieć, logowanie się. Morozowski chwalił się, że umie obsłużyć wyszukiwarkę.
PiS jest partią partią prawicową, chociaż ideologicznie zahacza o lewicę - więc można stwierdzić, że jest centroprawicowa. Jest na pewno konserwatywna - a to charakterystyczne dla prawicy, ale hasło "państwo solidarne" to typowa zagrywka socjalistyczna, lewicowa.
04 września 2007, 06:40:27
AdamK
@Ethan: z tym nieprzygotowaniem to nie przesadzajmy. Dla większości ludzi to co było omawiane w tamtym programie to czarna magia i bajki o żelaznym wilku. Zresztą jak się mieli przygotować, skoro zostali zmanipulowani przez 'specjalistę od bezpieczeństwa'.
04 września 2007, 07:13:34
aciddrinker
@Ethan - PiS prezentuje dość lewicowy program, jeśli chodzi o gospodarkę. We wszystkim innym są prawicą, dość radykalną. Ale ten radykalizm właśnie jest słuszny.
04 września 2007, 16:15:17
Ethan
Jasne, jasne...
04 września 2007, 16:27:10
Papaj
Ethan - w którym miejscu PiS ideologicznie zachacza o lewicę?
04 września 2007, 16:38:19
aciddrinker
@Papaj - mogę sam ci na to pytanie odpowiedzieć: w sferach gospodarczych.
04 września 2007, 16:40:23
Papaj
O tak, bo socjalne państwo działa i ma się dobrze. Eh.
04 września 2007, 16:41:22
D4rky
`Przed sekundą oznajmił, że gdyby każdy Żyd miał w 39 roku pistolet – nie byłoby Holocaustu." - a czy tak nie jest?!`
Cóż, zacytuję ci fragment Mausa (polecam, zajebisty i bardzo mocny komiks o holokauście):
= Nie rozumiem... Ci żydzi nawet nie próbowali stawiać oporu?
= To nie było tak łatwo, jak ty myślisz. Każdy był tak wygłodniały i przerażony, że nie był w stanie nawet uwierzyć w to, co ma przed oczami. Bo żydzi to zawsze żyli *nadzieją*. Mieli nadzieję, że może Rosjanie zdążą nadejść zanim niemiecka kula zdąży dolecieć z pistoletu do ich głowy (...)
= (...) Ale czemu nie chcieli pociągnąć za sobą choć jednego hitlerowca?
= W niektórych miejscach walczyli... Ale dałoby się zabić najwyżej jednego Niemca, zanim oni wykończą stu przed tobą. I wszyscy by zginęli.
04 września 2007, 18:41:44
Bastian16
mi do dzisiaj milionerów brakuje..
05 września 2007, 18:54:56
aciddrinker
Tak, szkoda ich ;). Byli naprawdę super... Nie doczekaliśmy się w Polsce niestety pierwszego "milionera"
05 września 2007, 18:57:03
Bastian16
pamiętam jak ten koleś z brodą wygrał 500.000.. nie ma szans na przywrócenie tego programu? nie słyszeliście moze o czymś, by miało to wrócić na antenę?
05 września 2007, 18:58:14
AdamK
To jest biznes i decydują wyniki oglądalności. Jeżeli analizy wykażą że jest sens - to pewnie wróci. Dopóki będzie oglądalność - to się utrzyma.
05 września 2007, 23:14:17
Łukasz
Jeździcie strasznie po programie Teraz My i twierdzicie ze są stronniczy, ze najbardziej najeżdżają na te osoby których sami osobiście nie lubią a dla jakis tam są przesadni mili i grzeczni. Częsciowo macie racje. Są stronniczy ale to ich program i mają prawo kogoś lubić albo nie i tyle. to do nich nalezy dobór gości i to oni decydują jak potraktują swoich gości.
A program Milionerzy spadł z anteny bo w całej telewizji na całym świecie chodzi tylko o jedno- o oglądalność. to ona kieruje szefostwem stacji jezeli chodzi o dobór programów i nic tego nie zmieni. A tak podsumowując nikt wam nie każe oglądać TVN-u. Każdy ma prawo do swojej opinii która moze wyrazic tak jak ja teraz i kazdy sie moze z nia zgodzic albo i nie;] Ave
05 października 2007, 22:57:22
Rzeszowianin
Eckhardt, hipokryto Ty!
Użytkownicy, dlaczego żydzi tak łżą na tą stację?
17 października 2007, 16:16:15
Fanka
tvn.skończcie z idiotycznymi serialami!Upodobniacie się do innych stacji! Dajcie Cejrowskiego,Pawlikowską,trochę Discovery.Poza tym zmieńcie stylistów.
29 maja 2009, 11:15:14
Mirek
"Szkiełkiem i okiem" to program, który dzieli nas Polaków. Prowadzący napuszczają jednych na drugich, ironizują, są wszechwiedzący i cyniczni.
20 kwietnia 2010, 22:29:10
Banita
po kolejnej 2 letniej nieobecności stwierdzam że mój ulubiony program to dno :(
TVN schodzi na psy,żal!!!!
24 października 2010, 18:01:39
Zawierucha i Ciebie dotknie !
TAK MAM PRAWO OGLĄDAĆ TO CO CHCĘ I DLATEGO DAWNO WYCIĄŁEM TEGO SIEWCĘ NIEPOKOJU. Nie jestem zwolennikiem żadnej z partii. Jestem zwolenikiem spokoju i KULTURY, TAKŻE TEJ POLITYCZNEJ. Mam nadzieję że mój NARÓD DOJRZEJE I POWYCINA TAK JAK JA SZUMOWINY, ORAZ NIE POZWOLI ODDYCHAĆ NIEGODZIWYM POLITYKOM W ŻYCIU PUBLICZNYM.
03 listopada 2010, 09:02:12
Lodzia
Ja i moi znajomi, tak jak kiedyś zrezygnowaliśmy z oglądania Polsatu, tak teraz rezygnujemy z TVNu. Kiedy zaczynam oglądać jakikolwiek film czy program trwa to zaledwie 5 minut, potem wstawiają 25 minut reklam. Po tym czasie zapominam o czym był program, który oglądałam...
Tak wiec Redakcjo TVN może warto się zastanowić nad tym zanim wasza oglądalność spadnie do minimum.
14 listopada 2010, 23:23:40
JURUŚ
A MNIE WKURZA TO ŻE PROGRAM POWTARZA SIĘ CO DZIEŃ -JAK W SYLWESTRA FILMY PUŚCILI TO W ŚW.TRZECH KRÓLI REPETA ----PROGRAM TVN MOŻNA SIĘ NA PAMIĘĆ NAUCZYĆ W TYDZIEŃ A TYLKO PRZYPOMINAĆ PRZEZ CAAŁY ROK-PEDAŁY
03 stycznia 2011, 17:57:16
fan
mam prośbe do szanownego szefostwa tvn---puście jeszcze raz kewina (albo nawet dwa) w ciągu miesiąca bo mój pies przy nim szybko zasypia tak go on już nudzi---i jeszcze kogel mogel i na dobranoc vinci do kompletu- jak szaleć to szaleć !!!!!!! dziękuje z góry za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.Życze powodzienia
09 stycznia 2011, 17:04:54
Paweł
Ja coś od siebie.Programy kultularne i wiadomości są na tak niskim poziomie że aż żal.Widać na tważy jak za kurtyną kryje się cynizm i zawiść.A ja wiem że publicznej telewizji nie dają rade wygryzć bo nie dorastają im do pjęt.Ja nie pamiętam kiedy oglądałem tvn.pozdrawiam.
18 lutego 2011, 20:01:26
???
pokazujecie taka pięknie w programie uwaga rożne sytuacje, szkoda że nie pokarzecie co się dzieje u Was w TVN jak traktujecie nie których pracowników
01 czerwca 2011, 20:09:05
Justyna
po pierwsze Pawle "twarz" piszemy przez rz, a ty ???- "niektórych" piszemy razem. co za ortografia !!!
15 sierpnia 2011, 14:25:19
Justyna
Prawda, programów kulinarnych jest ogrom,wszędzie to samo, pomijam debilne programy typu "Taniec z gwiazdami". Jakie tam gwiazdy ?! a seriale, po prostu żenada,tvn to po prostu nuda i monotonia..
15 sierpnia 2011, 14:27:53
lili
Filmy ciągle te same,"gwiazdy" telewizyjne typu Mucha,Cichopek,Ibisz,Kożuchowska a nawet Gardias, czy czego typu. Już nie można patrzeć na te twarze;niedobrze się robi. Wszędzie ich pełno- afery, rozwody, czy szampańskie gale , na których każdy obserwuje stroje, buty, torebki i za ile...Wstyd!!!!!!
15 sierpnia 2011, 14:34:49
ZK
SMIESZNY PROGRAM DRZYZGA BAWI SIE W JERRY SPRINGERA ,FILMY TE SAME,GLUPIE PROGRAMY TANCZA SPIEWAJA TAM WSZYSCY SIE NACHLAPALI NIECH IDA SPAC JUZ!NIKT ICH NIELUBI...WIADOMOSCI OBLUDA POKAZUJA CO CHCA JAK ZA KOMUNY BEZNADZIEJA A HD W 3D TO POBILI SWOJA GLUPOTA NA MAXA PRYMITYWNY SZOW!JAK CALUTKI TVN!PODPISUJE SIE POD TYM MOI ZNAJOMI!IDZCIE SPAC!
19 września 2011, 23:39:21
VEhaBlRvNyA
I live down the street from that park.. Just watend to say thanks. I, myself am a bit too old to use it but when I was younger there were no skateparks anywhere so we were constantly getting kicked out of places and often harassed by cops. I always wished we had somewhere like that to rock out. It's nice to see a run down old playground turned into something useful, instead of a haven for rats and used heroin needles.If you ever hear of a project like this again in the future feel free to email me. I would love to help out.
04 kwietnia 2012, 03:43:01
Dodaj komentarz