Polityka

Olek znowu spity, a poparcie leci w dół

23 września, 2007 o 21:57:21 Dodaj komentarz Poziom: 0 Permalink

Swojego nałogu Aleksander Kwaśniewski nie potrafi zahamować nawet w chwilach kampanii wyborczej. Nawet, gdy jest zagranicą, gdy reprezentuje nasz kraj zagranicą, chleje... To skandal, że ktoś taki w ogóle dostaje przepustkę do takich wyjazdów. Takich niewyżytych balangowiczów i pijaków powinno się trzymać w ukryciu, a nie pokazywać publicznie. Pan Kwaśniewski nie pierwszy raz pokazał zagranicą swój styl bycia. Niestety, Ukrainiec widząc ważnego polityka z Polski ewidentnie pod wpływem alkoholu, to co może sobie pomyśleć o naszym narodzie. Cóż, takiego prezydenta sobie Polacy wybrali, postkomunistę, PZPR-owca... Zauważam jednak jedną zaletę pijaństwa Kwaśniewskiego. Nie ukrywajmy, ten eksces przez wyborców na pewno zostanie odnotowany i LiD-owi może spaść poparcie dość drastycznie. Obecnie mają poparcie 10-15 procent. Zważywszy na niewielkie przejęcie kolegów partyjnych Kwaśniewskiego jest szansa na bunt lewicowych wyborców, którzy mają do wyboru coraz bardziej lewicową Samoobronę. Pamiętajmy, że komitet Lewica i Demokraci, jako koalicja paru partii potrzebuje nie czterech, a ośmiu procent, aby zasiąść w parlamencie. Jest więc malutka szansa, że w końcu pozbędziemy się tych krętaczy, niewychowanych pijaków z parlamentu.

Powiedzieli o sprawie:

Janusz Zemke (SLD) - były członek PZPR, SdRP, wiceminister w rządzie Millera i Belki

LiD to nie jest zbiór ludzi doskonałych. Mamy także gorsze dni. Nawet w swoim gorszym dniu Kwaśniewski mówił płynnie po rosyjsku



Marek Borowski - były członek PZPR, SdRP, SLD, założyciel SdPl

Wieczorem, w wiadomościach, zdjęcia Kwaśniewskiego z Kijowa. Nie są "porażające", ale miłe też nie. Ukraińcy są niezwykle gościnni i toasty wznoszą co chwila. Trudno się oprzeć, bo odmowę traktują jako dziwactwo. Kiedy człowiek jest zmęczony podróżą i spotkaniami, nawet niewielka ilość alkoholu może zaszkodzić. Tak pewnie było i tym razem, choć Kwaśniewski nie mówił żadnych głupot, a ponadto operował sprawnie angielskim i rosyjskim, co daj Boże innym naszym politykom. Niemniej incydent niepotrzebny i kłopotliwy. Wniosek z tego taki, że z Ukraińcami (z Rosjanami zresztą też) trzeba uważać. I w ogóle trzeba być czujnym, bo wróg nie śpi.

Na koniec dodam od siebie, odnośnie powyższych wypowiedzi, że zwalająca z nóg jest beztroska partyjnych kolesiów Olka. Rozumiem, że kampania trwa i nie chcą się pogrążyć, ale takie bezmyślne usprawiedliwianie świadczy o nich jeszcze gorzej...

Komentarze do wpisu

Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS. Możesz dodać komentarz lub zostawić ślad (trackback) ze swojego bloga.

#

klisu

A co na to "Evita"? Pewnie powie: LiD to nie jest zbiór ludzi doskonałych. Mamy także gorsze dni. Nawet w swoim gorszym dniu Kwaśniewski był o 2 cm wyższy od Kaczynskiego, miał żone i konto.

23 września 2007, 22:17:51

#

Ethan

nie sądziłem że ma taki ładny angielski

23 września 2007, 22:36:38

#

Biały

Och, skandal, straszne rzeczy, zamknąć go w klatce!!!!!!!!1111jedenjeden

Tak po prawdzie – kto Ci uwierzy w to jawnie obłudne oburzenie?

23 września 2007, 22:52:44

#

Piotr Pyclik

Zadziwiające, dziś cała lewica mówi: no dajcie człowiekowi wypić! ;)

23 września 2007, 22:54:46

#

aciddrinker

@Biały - uważasz, że nie był pijany? Twoje miłość do lewaków przyjmuje chore rozmiary.

23 września 2007, 23:00:24

#

klisu

Pewnie, że to oburzenie jest bez sensu. Ominie nas publiczne puszczenie pawia.

23 września 2007, 23:15:00

#

lambchop

Jejku, rety! A jak jeszcze okaże się, że uprawia seks przy zapalonym świetle i nie pod kołdrą to już zupełnie notowania LID-u spadną.
Najśmieszniejsze jest, że o tym wydarzeniu mówi się głównie jako o "wpadce", z czego wynika, że mógłby sobie pić ile chce tylko tak, żeby nikt go nie zauważył. Obłuda.

Kto nigdy nie był w pracy/studiach/szkole/kościele itp. na kacu niech pierwszy rzuci kamieniem (no oczywiście poza abstynentami).

A stwierdzenie, cytuję "To skandal, że ktoś taki w ogóle dostaje przepustkę do takich wyjazdów" świadczy, że autorowi tego bloga bliżej do PRL-u niż Kwaśniewskiemu bo co to za pomysły z jakimiś przepustkami na wyjazdy zagraniczne?

24 września 2007, 01:28:08

#

Hannibal

Tak, dla człowieka pełniącego publiczne funkcje publiczne pokazywanie się po pijanemu jest kompromitujące - czy to jest znany dziennikarz, ksiądz, szef dużej firmy czy poseł. Jak już ktoś musi upijać się, to lepiej żeby to robił w gronie rodziny lub zaufanych przyjaciół, którzy go nie puszczą np. na przemówienie. Kwaśniewski nie był na kacu. On po prostu był nawalony. Kilka razy pogubił się i nie mógł nawet złożyć zdania. O ile sprawę Charkowa tuszowano, to teraz, nawet jak nie będzie spalony publicznie, to na pewno już zostanie przy nim łatka pijaka.

24 września 2007, 06:52:42

#

Biały

Och tak, nawalony, ledwie się trzymał na nogach, prawie się porzygał, normalnie już schodził z tego świata!

Kwaśniewski występował pod gazem, co było z pewnością nieeleganckie. Co sobie kto pomyśli, to jego sprawa, pewnie mniej więcej to samo, co gdy pod gazem występował Sarkozy – że zdarzyła się gafa. Ale poziom histerii, furii w atakach, jaki prezentuje z tej okazji nasza prawica, i to załamywanie rąk, och, co sobie teraz o Polsce Ukraińcy pomyślą – jest po raz kolejny po prostu śmieszne w swoim braku wiarygodności, w teatralnej przesadzie.

Póki co Kwaśniewski o rząd wielkości mniej nam wstydu przynosi, niż Kaczyński. Nie wspominając nawet, że były prezydent, jak sobie walnie, to wciąż lepiej mówi po rosyjsku, niż urzędujący – po polsku i na trzeźwo.



Teraz pewnie kilku lokalnych przedstawicieli prawicy mi standardowo nawymyśla, potwierdzając w ten sposób swoją wyższą kulturę. Śmiało, nie żałujcie sobie. Ośmieszcie się jeszcze trochę.

24 września 2007, 07:47:23

#

klisu

Spoko, damy radę. Miło patrzeć jak się ośmieszasz broniąc moczymordy i sprzedawczyka (chodzi "Vanity Fair" jakbyś nie wiedział).

24 września 2007, 09:09:12

#

Piotr Pyclik

No chłopcy, zaraz zaczną się argumenty z "żal mi ciebie", a potem przyrównywanie do Hitlera (przecież nie Stalina, bo on w sumie jest OK). ;)

24 września 2007, 09:10:47

#

Biały

O tak, „sprzedawczyka”. W końcu, jak powszechnie wiadomo, Kwaśniewski prowadzi właśnie niemiecką armię ku zagładzie Polaków. Paranoja sięga zenitu.

Ale o co chodzi z tym Hitlerem – nie mam pojęcia. Wymyślacie sobie martytologię? :)

24 września 2007, 09:16:17

#

Piotr Pyclik

NIe mów do mnie "-cie". Istnieje ogromna szansa, że w każdej dyskusji, na dowolny temat, w końcu pojawia się porównanie do Hitlera. To prawo miało nawet jakąś swoją nazwę i sprawdza się. A cała ta dyskusja to pieprzenie bez sensu. Kwaśniewski obiektywnie wyszedł pijany na mównicę i to jest fakt. Prawica i lewice różni się w ocenie. Wiadomo, że lewica to bagatelizuje, a prawica wykorzystuje. Gdyby schlał się jakiś przedstawiciel prawicy, byłoby odwrotnie. O czym tu dyskutować?

24 września 2007, 09:21:07

#

Hannibal

Pozycjonowanie się jako ofiara nagonki 'tych złych' to też jakiś sposób na odwrócenie uwagi od meritum. A potem można powiedzieć - skoro to ja jestem 'dobry' a oni 'źli', to - kto ma rację?

Te argumenty mówiące, że Kwaśniewski po pijanemu jest nawet poliglotą są całkiem zabawne. Niektórzy twierdzą, że nawet dowiódł znajomości francuskiego, bo powiedział 'savoir-vivre' (choć zapomniał co to znaczy). Znajomość ang. i ros. na poziomie licealnym - ta którą tak 'wspaniale' się tu popisał - nie jest znowu taką rzadkością.

24 września 2007, 09:50:32

#

Biały

„Pozycjonowanie się jako ofiara nagonki 'tych złych' to też jakiś sposób na odwrócenie uwagi od meritum. A potem można powiedzieć - skoro to ja jestem 'dobry' a oni 'źli', to - kto ma rację?”

W tym akurat celują zwolennicy PiS – właśnie od nich przecież słyszymy w odpowiedzi na każdą krytykę, że nagonka mediów, że „układ” wściekle atakuje albo się broni, i tak dalej. Toteż – przyganiał kocioł garnkowi.

Tymczasem w omawianym przypadku, wbrew temu, co piszesz, nikt nie próbuje odwracać uwagi od faktu, że Kwaśniewski był wstawiony. Przecież sam otwartym tekstem napisałem, że tak właśnie było.

„Znajomość ang. i ros. na poziomie licealnym - ta którą tak 'wspaniale' się tu popisał - nie jest znowu taką rzadkością.”

Wśród polskich prezydentów – owszem, jest. :)

24 września 2007, 10:06:30

#

Hannibal

"nikt nie próbuje odwracać uwagi od faktu, że Kwaśniewski był wstawiony" - na szczęście nie o tym rozmawiamy (ja coś sugerowałem?); choć w tv pojawiły się tezy o "zmęczeniu". Tematem jest, o ile zauważyłem, ocena tego faktu. Nie jest tak, że jest jednoznaczna (jednoznaczna była, gdy Kwaśniewski był pijany jako urzędujący Prezydent w Charkowie). Teraz można ten incydent oceniać bardziej lub mniej krytycznie i do tego każdy ma prawo.

24 września 2007, 10:23:37

#

Biały

No, i teraz gadasz jak człowiek. :)

24 września 2007, 10:28:05

#

Hannibal

Zawsze - nie przypominam sobie, żebym kiedyś odmawiał komuś prawa do własnej oceny wydarzeń, choćby niezgodnej z moją. Szerzej moje zdanie naświetliłem w mojej notce: "Mały krętacz rozwesela świat". Wrzuciłem też kilka wspomnieniowych i aktualnych klipów z YouTube.

24 września 2007, 10:31:20

#

Wig

Wypić to nie grzech, ale taki człowiek jak Kwaśniewski (wszakże to nie jest żaden menel, tylko były prezydent Polski) powinien to robić z kulturą, umiarem i przewidywaniem konsekwencji. Skoro wiedział, że ma dać wykład, to powinien być ostrożny.

Zdarzyło się, trudno. Nie pierwszy i prawdopodobnie nie ostatni raz.

24 września 2007, 14:59:23

#

klisu

Tytuły w dzisiejszych tabloidach nie dają mu dużych szans na powrót do dawnych notowań.

24 września 2007, 15:13:24

#

D4rky

i znow sfora lewicowych obludnikow probuje usprawiedliwiac Kwasniewskiego "no bo to tylko czlowiek, co z tego, ze polityk i ze mial problemy, zeby zdanie sklecic, mogl sobie wypic". a potem ci sami ludzie z obrzydzeniem patrza na pijaka na ulicy, ktory od Kwacha rozni sie tylko prezencja i tym, ze nie nachapal sie kasy na ukladach.

az mi sie komentarzy czytac nie chce.

24 września 2007, 15:14:07

#

aciddrinker

@klisu - nie tylko tabloidach ;). Całe szczęście, że nie tylko.
A co do G*Wna, to oczywiście michnikowszyzna na okładce nie znalazła miejsca na pijaństwo Kwaśniewskiego. Czemu mnie to nie dziwi??? :D

24 września 2007, 17:22:03

#

Ethan

otóż znalazła, ale ładnie to w słowa ujęła

24 września 2007, 18:40:56

#

Phisikus

lepszy najebany Kwas od trzeźwego Kaczora.

24 września 2007, 18:44:20

#

D4rky

Phisikus - dlaczego?

24 września 2007, 18:48:56

#

Phisikus

bo lepiej wiedzieć jak się jeździ i być trochę wstawionym niż nie wiedzieć o życiu nic i próbować ruszyć z miejsca

24 września 2007, 18:49:51

#

D4rky

Phisikus - nie widze zwiazku.

24 września 2007, 18:51:19

#

Phisikus

Kaczyński to nieudacznik a Kwaśniewski mimo zamiłowania do alkoholu które nie jest obce polakom posiada odpowiednie doświadczenie i z pewnością jest lepszym prezydentem od Kaczora.

24 września 2007, 18:53:31

#

D4rky

Phisikus - na jakiej podstawie twierdzisz, ze Kaczynski to nieudacznik, ktory nie posiada doswiadczenia i jest goszym prezydentem od Kwaśniewskiego? Czy pod doswiadczeniem masz na mysli dzialalnosc w PZPR czy jako przewodniczacego Rady Uczelnianej SZSP ? A moze chodzi ci o to, ze Kaczynski w 1979 nie mial sponsorowanego przez KC PZPR szkolenia w Moskwie?

24 września 2007, 18:56:11

#

Phisikus

tak. Właśnie o to mi chodzi. Możesz sobie szydzić z tego, ale to właśnie jest wartościowe. Jeżeli wiem że ktoś był w PZPR to wiem, że jest profesjonalistą. Nawet jak kradnie to profesjonalnie. Za SLD leciały głowy i były komisje i oni kradli profesjonalnie. A dorwało się dwóch co ukradli księżyc i nieprofesjonalnie kradnąć wszystko spaprali. Przecież żaden agent działający za PZPR nie wykręciłby numeru jaki zrobili agneci CBA w mieszkaniu Kaczmarka. Odpalił się alarm i agentów CBA złapał UOP. No porażka. Zresztą to, że Kaczyński był w PZPR to o niczym nie świadczy. Ludzie się zapisywali do PZPR żeby uzyskać konkretne profity a nie dla ideologii. Z podobną pogardą możesz teraz nazwać Rokittę, który wcale z PO nie startował ze względów ideowych.

24 września 2007, 19:01:16

#

aciddrinker

@Phisikus - wybacz, ale nie każdy jest takim karierowiczem jak Rokita. To, że Kaczyńscy byli w "S" tego nie zaprzeczysz, a stamtąd nie czerpali żadnych profitów.
Poza tym, czy dobry prezydent ułaskawia swoich kolesi-złodziejów, upija się nawet na cmentarzach...

24 września 2007, 19:18:21

#

D4rky

acid - ja dalem sobie luz, i ty tez lepiej daj. Szkoda czasu na kogos, kto uwaza, ze bycie dzialaczem PZPR jest oznaka profesjonalizmu (na tej samej zasadzie katow z Auschwitz powinnismy teraz sadzac na stolkach sedziowskich).

24 września 2007, 19:19:59

#

Biały

Można wiedzieć, kogo konkretnie katował Kwaśniewski?

24 września 2007, 21:20:20

#

bloody users

Biały, widać należysz do polskiej odmiany "yellow dog democrats" - niech Prezydentem RP będzie żółty (i pijany) pies, byle nie Kaczyński.
Istnieją ludzie, którzy zachwycaliby się Ole Ole Olkiem nawet, gdyby w obecności koronowanych głów na sesji ONZ pijany zdjął spodnie, wypiął tyłek i puścił bąka do mikrofonu. I wiecie, nawet mi tych ludzi nie żal - zasłużyli na to, by ich "góró" było takie byle co, jak ten czerwony knur.

24 września 2007, 21:36:23

#

aciddrinker

Kwaśniewski to były komunista, członek rządu PRL. Nie spodziewajcie się więc po nim wyrafinowanych zachowań.

24 września 2007, 21:42:52

#

klisu

Czyli nie pierdnie w mikrofon?

24 września 2007, 21:46:53

#

D4rky

acid, szkoda tylko, ze spora rzesza mlodszego, naiwnego spoleczenstwa zostala poddana indoktrynacji i praniu mozgu, i nagle okazuje sie, ze zbrodniarze PRL sa wykwalifikowanymi specjalistami, lustracja to czepianie sie niewinnych itp. ...

24 września 2007, 21:53:10

#

aardvaark

> nie pierdnie w mikrofon?

Nie skreślaj Olka! Daj mu się rozkręcić!

24 września 2007, 22:04:20

#

Biały

Można wiedzieć, jakie konkretnie zbrodnie popełnił Kwaśniewski?

24 września 2007, 22:06:35

#

D4rky

Bialy - jesli w tym kraju bycie partyjna swinia nie jest wystarczajaca zbrodnia, to mam nadzieje, ze cala taka inteligencka mlodziez wyjedzie za granice.

24 września 2007, 22:09:32

#

Biały

"Zbrodnia":http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia to, ogólnie rzecz biorąc, świadome wyrządzanie jakimś ludziom jakiejś straszliwej krzywdy. Nie, ani przynależność do innego gatunku ssaków (choć to akurat Kwaśniewskiego nie dotyczy), ani przynależność do PZPR się nie kwalifikuje.

I sam spierdalaj.

24 września 2007, 22:19:41

#

aardvaark

> Można wiedzieć, jakie konkretnie zbrodnie popełnił Kwaśniewski?

W prawie karnym zbrodnia to czyn zabroniony zagrożony karą pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3 albo karą surowszą.
I czegoś takiego Kwaśniewski nie zrobił (mogę się mylić - nie wiem wszystkiego). Możesz sobie sprowadzać dyskusję do absurdu, ale nie oczekuj, że będę Cię traktował poważnie.

Podsumowując: Tobie nie przeszkadza, że były Prezydent RP występuje nawalony za granicą, a innych to wkuwa. Ty jesteś gotów bronić jego prawa do pijanych występów zagranicznych, inni uważają, że powinien się jako były Prezydent RP od takowych powstrzymać.
Pajacuj dalej, może przekonasz jakiegoś gimnazjalistę - starsze niż gimnazjum osoby możesz tylko bawić.

24 września 2007, 22:20:00

#

lambchop

@D4arky: jeśli wielu użytkowników sieci chcąc nie chcąc toleruje Twoje wypowiedzi to ja mogę uważać Kwaśniewskiego nawet za świętego i nic Ci do tego. W końcu mamy wolność o którą przecież przeciwnicy "partyjnej świni" tak walczyli chociaż pewnie nigdy w życiu nawet nie stali w kolejce bo są za młodzi (przynajmniej tu na joggerze...

24 września 2007, 22:20:03

#

Biały

cuś to textile nie działa, gospodarzu, wbrew opisowi niżej.

24 września 2007, 22:20:17

#

D4rky

lambchop - nie prosze, zebys tolerowal moje wypowiedzi. jak ci nie pasuja, to mozesz sie wyplakac, albo poprosic autora tego bloga o ich skasowanie. jesli nie, to nie masz ich "tolerowac", mozesz najwyzej odpuscic sobie czytanie.
masz prawo wielbic Kwacha, mozesz mu nawet pomniczek stawiac. a ja mam prawo miec nadzieje, ze tacy jak ty wyjada za granice. dlaczego dajesz sobie prawo do wolnosci, a mi starasz sie je zabierac?
owszem, jestem mlody, ale to nie moja wina. mam prawo miec zdanie i mowic o tych sprawach, bo jesli zaczniemy stosowac zasade "nie bylo go, to niech sie nie wypowiada" to nagle okaze sie, ze nie ma na swiecie ani jednego historyka, a wszyscy zyja chwila, bo przeciez tak wygodniej, a autorytety same nam powiedza jak i co mamy myslec. prawda?
wiec jeszcze raz - jesli nie pasuja ci moje wypowiedzi - nie patrz, nie czytaj, nie odpisuj. ewentualnie zglaszaj, jesli ci bardzo przeszkadzaja. mnie to lata.

24 września 2007, 22:23:00

#

Biały

Ja się z Tobą absolutnie, aardvaark, zgadzam, że Kwaśniewski nie jest zbrodniarzem, i zgadzam się też, że powinien się powstrzymywać od takich występów. Zanim więc zarzucisz komuś „pajacowanie”, postaraj się najpierw poczytać, co kto pisze, żeby samemu nie wyjść na błazna.

24 września 2007, 22:23:48

#

aardvaark

> Och, skandal, straszne rzeczy, zamknąć go w klatce!!!!!!!!1111jedenjeden
> Och tak, nawalony, ledwie się trzymał na nogach, prawie się porzygał, normalnie już schodził z tego świata!
> O tak, „sprzedawczyka”. W końcu, jak powszechnie wiadomo, Kwaśniewski prowadzi właśnie niemiecką armię
> ku zagładzie Polaków.
> Można wiedzieć, kogo konkretnie katował Kwaśniewski?
> Można wiedzieć, jakie konkretnie zbrodnie popełnił Kwaśniewski?

>postaraj się najpierw poczytać, co kto pisze,
> żeby samemu nie wyjść na błazna.

Poskacz jeszcze, pajacyku. Mam dobry humor, a Ty go poprawiasz, poprawiasz, poprawiasz...

24 września 2007, 22:28:14

#

Biały

Głupiemu, jak widać, niewiele do radości potrzeba.

A teraz wskaż miejsce, w którym napisałem, że nie przeszkadza mi zachowanie Kwaśniewskiego, albo przeproś.

24 września 2007, 22:32:37

#

bloody users (aka aardvaark)

> Głupiemu, jak widać, niewiele do radości potrzeba.

Och, pajacyk potrzebuje czuć się lepszym? Ależ możesz mnie mieć za prostaczka. Dobrze mi z tym. Mogę dzięki byciu prostaczkiem nazywać rzeczy po imieniu, nie silić się na ironię i pytać: "można wiedzieć kogo konkretnie...?", "można wiedzieć, jakie konkretnie...?"

> wskaż miejsce, w którym napisałem, że nie przeszkadza mi zachowanie Kwaśniewskiego

Trzymaj mnie, już się wyrywam tłumaczyć Ci Twoje własne pisanie.

> albo przeproś.

Hihihi.
Kic, kic. Pajacyk skacze. Góra-dół, góra-dół.
A żona mnie pyta czemu się śmieję do komputera...

24 września 2007, 22:41:21

#

Biały

Chamów na prawicy widać ciągle pod dostatkiem.

24 września 2007, 22:42:59

#

bloody users (aka aardvaark)

> Chamów na prawicy widać ciągle pod dostatkiem.

Buhahaha.
Kic, kic. W górę, w dół. W górę, w dół.

24 września 2007, 22:45:15

#

Piotr Pyclik

Bloody cham z ciebie aardvaark! W ogóle z nas cholerne chamy i to na trzeźwo! Całe szczęście, że mamy lewicę, która jest taka koofffana. ;)

24 września 2007, 23:51:47

#

lambchop

@D4rky: ale ja się zgadzam co do wolności i nie przypisuje prawa do niej tylko sobie. Każdy ma swoje zdanie, każdy zagłosuje jak uważa i to się nazywa demokracja. I dlatego nie wyjeżdżam tylko dam wyraz swoim poglądom w dniu wyborów. Ty też to możesz zrobić. Różnica jest taka, że ja nie życzę nikomu kto ma inne poglądy od moich, żeby wyjechał za granicę bo to niewiele się różni od życzenia sąsiadowi, żeby mu samochód ukradli bo coś mu się za dobrze wiedzie. Trzeba się pogodzić z wyborem społeczeństwa. Dlatego ja mimo, że nie podobają mi się obecne rządy wiem, że po prostu PIS wybrała większość z tych co poszli do wyborów i dlatego mają prawo rządzić. Mam jednak nadzieję, że niedługo się to zmieni.

24 września 2007, 23:52:57

#

Biały

Mniejszość, nie większość.

24 września 2007, 23:53:53

#

Hannibal

@lambchop: głosowanie przeciw PiS a nie za czymś przypomina trochę "na złość babci odmrożę sobie uszy". PiS bardzo nie straci, jak przegra. Wrócą aferzyści z LiD do władzy, tylko po roku 2003 są już tak osłabieni, że nie uda im się odbudować dawnych wpływów. Skompromitują się znowu, pociągną za sobą PO, a za 4 lata wróci PiS. Na przegranej PiS straci tylko Polska. W dość dynamicznej sytuacji międzynarodowej - mogą to być straty nieodwracalne. Ale w jednym się zgadzam w zupełności - niech zdecyduje społeczeństwo. Jak po wyborach będzie PO-LiD, to ja już mam opracowane dobre opcje na Zachodzie. Po prostu przestanę się zastanawiać. Z tonącego okrętu trzeba się ewakuować.

25 września 2007, 00:43:18

#

klisu

> Chamów na prawicy widać ciągle pod dostatkiem.

Biały, zachowujesz się jak mieszczka w średniowieczu, wychylasz się z okna i jedyne co ci do głowy przychodzi to krzyknąć "Chamy!"

25 września 2007, 08:57:22

#

aciddrinker

Prosiłbym tylko abyście wyrażali swoje poglądy bardziej stonowanie, bo prostu nie lubię i nie chcę niczego cenzurować. Jak to strasznie irytujące jest, że ktoś kto ma odmienne zdanie cenzuruje czyjeś komentarze możecie sobie zobaczyć na piechula.jogger.pl
U mnie czegoś takiego nie będzie, ale błagam, nie obrzucajcie się nawzajem błotem
Pozdrawiam

25 września 2007, 15:47:17

#

lambchop

@Hannibal: ja tam wcale nie chcę koalicji PO-LiD bo to młyn na wodę PIS-u. Najbardziej podobałaby mi się koalicja PO-PIS, która jakoś strasznie Polsce nie zaszkodzi bo prawda jest taka, że u nas każde rządy są mniej więcej podobne bez względu czy są z tzw. prawa czy lewa. Nie chcę tylko marginalizacji lewicy bo jeżeli dwoma głównymi partiami mają być PO i PIS to ja dziękuję. Bo to w zasadzie nie ma większej róźnicy (wiem, że wielu się nie zgodzi). Wolę, żeby podział na siły polityczne w Polsce był między partią prawicową i lewicową (chociaż tak naprawdę to one wszystkie są centrowe tylko z pewnymi odchyłami w którąś ze stron). I prawda jest taka, że prawdziwa walka to odbywa się między PO i PIS bo tylko jedna z tych partii ma szanse przetrwać. I w tej która przetrwa i tak spotkają się ludzie z obu tych partii (oczywiście bez liderów tej pokonanej)

25 września 2007, 16:54:14

#

bloody users (aka aardvaark)

> możecie sobie zobaczyć na piechula.jogger.pl

Ja nie mogę zobaczyć - po jego "cała ta banda (bo inaczej tego nie można nazwać) wykrzykująca i obrażająca człowieka, tylko dlatego, że ma inne przekonania (polityczne!)" napisałem, że to autoironicznie brzmi i zarobiłem bana. Powtórzyłem to równie grzecznie, ale innymi słowami z innego IP (firmowego) i zarobiłem drugą blokadą.
Mocny gość, nie ma co... :)

> U mnie czegoś takiego nie będzie, ale błagam,
> nie obrzucajcie się nawzajem błotem

OK. Naprawdę się będę bardzo starał.

25 września 2007, 19:53:36

#

D4rky

bloody - zastanawiam sie, dlaczego JA nadal nie mam tam bana?

25 września 2007, 19:55:16

#

bloody users (aka aardvaark)

> dlaczego JA nadal nie mam tam bana?

Megalomania przez Ciebie przemawia. ;)

A tak serio - wszedłem tam tylko raz, przypadkiem. Poglądów politycznych autora nie znałem, nie wczytałem się w całość tego joggera, tylko to zdanie mnie rozbawiło i dałem delikatnego prztyczka. Potem jak mi się pojawiło 403, to oczy w słup postawiłem. Wrażliwa jakaś bestia.
Teraz już poglądy znam i ta blokada to nic niezwykłego dla mnie - lefties często podają tyły gdy zabraknie im dystansu do siebie (lub argumentów).

25 września 2007, 20:07:45

#

aciddrinker

Piechuła i jego lewaccy koledzy tworzą na tym blogu swój świat tworząc lewicowe getto, prawicowiec nie ma tam wstępu. ;)

25 września 2007, 20:09:04

#

klisu

Nie wydaje mi się dziwne, że komentarze tną lub banują tylko ci, którzy szczycą się swoją lewicowością.

25 września 2007, 20:12:38

#

D4rky

bloody - chodzi o to, ze nie raz szly tam niemile lub o przeciwnych pogladach komentarze ;)
co do lewicowego swiatka - o prawicowym promyku nadzieji ( http://prawicowy.jogger.pl ) slyszliscie? :P (sorry za autoreklame)

25 września 2007, 20:15:55

#

Azrael Nightwalker

Naprawdę sądzisz że naród pełen pijaków i alkoholików będzie uważał ten epizod za wadę? :>

25 września 2007, 20:30:32

#

bloody users (aka aardvaark)

D4rky, nie mogłem się powstrzymać przed czepieniem się Twojego dużego "JA". :)
Ja już nie wchodzę do p. Piechuły (w końcu dwa razy usłyszałem "wyjdź!"), ale nie odpuszczajcie mu. Trzymajcie gardę! :D

25 września 2007, 20:31:00

#

Piotr Pyclik

No proszę, Pan Szanujący Poglądy Innych banuje na swoim blogu. Osobiście - nie cierpię tego typa, co uważni mogą się domyślić czemu. ;)

25 września 2007, 20:53:11

#

aciddrinker

Dokładnie, miałem ochotę podyskutować z nim, myśląc że to człowiek na poziomie, myliłem się. Ale cóż, jacy politycy - często tacy wyborcy :/

25 września 2007, 21:01:10

#

Hannibal

O, widzę, że nie tylko ja poznałem się na tym lewicowym koledze. Otóż dałem sobie spokój po tej wymianie zdań pod tą notką: http://piechula.jogger.pl/2007/08/16/ To ciekawe, że tak często zarzuca się prawicy jako takiej agresję itp.

26 września 2007, 08:53:53

#

klisu

@Hannibal: Bo prawica to faszyści... Socjaliści to są gołąbki pokoju. No chyba, że narodowi. Ale narodowi socjaliści to też prawica przecież :)

26 września 2007, 13:21:57

#

aciddrinker

Teraz to nie nazywa się postkomunizm, lewactwo czy socjalizm. Teraz występuje piękna i twórcza nazwa - socjaldemokraci :)

26 września 2007, 15:55:52

Dodaj komentarz

Textile Lite włączony ( szczegółowy opis znaczników ):