Kontrowersje, Polityka

810 euro grzywny za domaganie się referendum w/s Karty Praw Podstawowych czyli "wolność słowa" w eurokołchozie

12 marca, 2008 o 21:33:33 Dodaj komentarz Poziom: 0 Permalink

Eurosceptyczni europosłowie [głównie brytyjscy], a wśród nich dwaj politycy LPR - Sylwester Chruszcz i Maciej Giertych zostali skazani za zakłócanie porządku podczas podpisania KPP. Dlaczego? Bo mieli inne zdanie niż czerwoni przywódcy Wspólnoty Europejskiej Hans Poettering, Jose Manuel Barroso oraz Jose Socrates, którzy brali udział w tej oburzającej uroczystości.
Otóż, szanowni czytelnicy, mamy do czynienia z haniebnymi praktykami, z zamachem na wolność. Coraz bardziej zbliżamy się do praktyk sowieckich - teraz 810 euro [3500 złotych!!!], a za niedługo pozbawienie wolności, za wolę przeprowadzenia referendum. Referendum w sprawie wcielenia do ZSRE. NIE DAJMY SIĘ OSZUKAĆ TYM MANIPULANTOM!

Wielkie podziękowania dla D4rky'ego za świetny wygląd obrazka! Nie ma to jak być dobrym grafikiem! ;)

Komentarze do wpisu

Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS. Możesz dodać komentarz lub zostawić ślad (trackback) ze swojego bloga.

#

Alvarus

a kobiety tylko do garów i rodzenia dzieci?

12 marca 2008, 21:58:05

#

Ethan

Nie, kobiety niech robią co chcą

Ale zabawne jest udawanie że kobiety zawsze były i będą tak samo pracować jak mężczyźni, że są to identyczne płcie itd., kobiety od zawsze zajmowały się dziećmi, teraz próbuje się to wszelkimi metodami obalić ale trzeba znaleźć złoty środek między domem a pracą

12 marca 2008, 22:14:21

#

D4rky

a najlepiej faceci do garow i kobiety do fizycznej, ciezkiej pracy. ja moge gotowac :D

12 marca 2008, 22:34:39

#

Ethan

Ta, tego chce Europa, która teraz wymyśliła że w kopalniach MuSZĄ pracować kobiety.

Równouprawnienie!

12 marca 2008, 22:35:08

#

przecietny

Nie usłyszał o tym nikt jak był czas, nie usłyszy i teraz. Nie ma już po co krzyczeć.

12 marca 2008, 22:38:41

#

Blase

Ci sa przynajmniej konsekwentni, w przeciwienstwie do naszego bylego Pana Premiera.

>Ta, tego chce Europa, która teraz wymyśliła że w kopalniach MuSZĄ pracować kobiety.

Ciekawe:)Wydawalo mi sie, ze moga a nie musza.

12 marca 2008, 23:01:27

#

Aciddrinker

Blase – a nie słyszałeś o słynnych 40 procentach kobiet?

12 marca 2008, 23:01:59

#

Blase

Z checia poslucham :)

12 marca 2008, 23:06:30

#

Ethan

Mogli zawsze. A teraz muszą.

A co do 40% – to gdzieś wprowadzono taką zasadę, że w wielkich spółkach min. 40% pracowników to muszą być kobiety o ile myślę o tym samym co Acid-drinker.

12 marca 2008, 23:07:29

#

Aciddrinker

Póki co nie zasadę, a zalecenie. Chociaż wkrótce ma zamienić się to na wymóg

12 marca 2008, 23:08:39

#

D4rky

A kiedy koniecznie 10% beda musieli stanowic homo?

12 marca 2008, 23:09:30

#

Aciddrinker

Do tego jeszcze dojdziemy… nie wyprzedzaj faktów :D

12 marca 2008, 23:10:06

#

D4rky

Acid – eh, tolerancja dla homo, zoo, a kiedy pedo stanie sie tolerowane i bedizemy mekka dla czytelnikow /b/ i 4chana? :D

12 marca 2008, 23:10:42

#

Blase

Jakis link czy cos?
Nie wydaje mi sie, zeby zostal wprowadzony taki wymog, bo panowie poslowie musieli by odstapic swoje stolki ;)

12 marca 2008, 23:11:35

#

Ethan

Parlament nie jest spółką

12 marca 2008, 23:12:17

#

Ethan

Acid to nie jest żadne zalecenie to już jest prawnie wprowadzone

12 marca 2008, 23:14:14

#

Aciddrinker

Blase:"tutaj":http://www.afryka24.pl/content/view/9413/ masz co nieco, chociaż tylko o raporcie.

Ethan – fajnie wiedzieć

D4 – ^^

12 marca 2008, 23:14:58

#

Ethan

Słówko o tym:

http://ethan.jogger.pl/2008/03/12/rujnujace-rownouprawnienie-kobiet/

12 marca 2008, 23:22:11

#

Aciddrinker

Dobra dobra, już się tak nie reklamuj :D ^^

12 marca 2008, 23:22:41

#

Blase

Norwegia w UE nie jest, wiec poki co nie podczepiaj tego tak perfidnie:P Bo jeszcze, ktos gotow uwierzyc, ze tak jest UE ;)

Aczkolwiek wprowadzanie wszelkich parytetow uwazam za bzdure.

12 marca 2008, 23:28:49

#

Ethan

Nikt nie mowi ze jest [?]

12 marca 2008, 23:29:53

#

Blase

Wiec jak to sie ma do stwierdzenia ze kobiety musza pracowac w kopalni?

12 marca 2008, 23:32:31

#

Ethan

To byl po prostu kolejny przyklad absurdow socjalizmu

12 marca 2008, 23:33:36

#

lsr

Jewropiejskij Sajuz pokazuje pazurki.

12 marca 2008, 23:43:44

#

Blase

No dobrze, a wracajac do tematu, jaki jest wiec wasz pomysl na konkurencje z Chinami,USA,Rosja,Indiami?

12 marca 2008, 23:55:24

#

lsr

@ Blase
To ma być „wracając do tematu”? Przecież właśnie próbujesz odciągnąć dyskusję od tematu rodzącego się totalitaryzmu unijnego…
Myślisz, że socjalistyczny moloch z systemem nakazowo-rozdzielczym, bo w stronę stania się takim tworem idzie UE, będzie w stanie stać się konkurencyjnym organizmem? Mało prawdopodobne. Zaraz powiesz: Mamy przecież Chiny. No tak, ale konkurencyjność tego kraju ma związek z łamaniem praw i wolności człowieka. Jeśli ceną za europejski konkurencyjny socjalizm ma być coś takiego jak w Chinach, to spasiba…

13 marca 2008, 00:01:02

#

Aciddrinker

>>No dobrze, a wracajac do tematu, jaki jest wiec wasz pomysl na konkurencje z Chinami,USA,Rosja,Indiami?
Na przykładzie Hiszpanii, która po wejściu do WE przestała się nagle rozwijać. PKB jak szło górę, tak szybko zastopowało

13 marca 2008, 00:21:53

#

lsr

Oczywiście. Cały psikus tkwi w:

- redystrybucji środków w ramach UE, która powoduje, że pieniądze zarobione przez poszczególne państwa są marnotrawione, a beneficjentami zysków stają się nie ci, którzy powinni;

- systemie norm i limitów w istocie ograniczających konkurencyjność poszczególnych państw – przykład typowej urawniłowki, ograniczającej wykorzystanie rzeczywistego potencjału gospodarczego przez poszczególne państwa, a odbijającej się negatywnie na działalności wielu przedsiębiorstw.

13 marca 2008, 00:34:45

#

Hoppke

BTW, 810 euro to dla europosła odebranie mu zdaje się ~3 dni diety. Te oburzone wykrzykniki w „[3500 złotych!!!]” są mocno na wyrost.

A mnie osobiście ciekawi w jaki sposób panowie „zakłócali porządek”, że dostali po łapkach grzywną. Obecność Macieja Giertycha w tym gronie pozwala spodziewać się dosłownie wszystkiego. Pewnie nie ma żadnych nagrań z samego zajścia, co? :( Chętnie bym zobaczył.

13 marca 2008, 01:06:49

#

lsr

Nie jest ważne, iż w sumie nie jest to aż tak wielka jak na dochody eurodeputowanego kwota. Liczy się sam fakt, w którego świetle można się „spodziewać dosłownie wszystkiego”...

13 marca 2008, 01:09:23

#

Biały

Te 810 euro to dokładnie dieta za trzy dni. Chodzi bowiem o to, że Giertych i Chruszcz za zakłócanie porządku zostali ukarani nie grzywną, ale wykluczeniem z udziału w pracach PE – jeden na trzy, drugi na dwa dni – w związku z czym nie dostaną za te dni diet.

Ale widać prawicowcom wszystko jedno, gdzie dzwoni, byle wyszło po linii ideologicznej. Złą Unii można pokazywać sięgając do Norwegii, więc i z kary porządkowej można zrobić napaść na prawa człowieka i wielkie uciemiężenie.

Ciekawe, co byśmy tu przeczytali, gdyby gdzieś jacyś dwaj lewicowcy zaczęli zakłócać jakieś obrady i zostaliby podobnie ukarani – czy wówczas też byśmy słyszeli o gwałcie na wolności słowa, czy raczej o wstrętnych lewackich krzykaczach i awanturnikach, którym wreszcie ktoś wskazał należne miejsce. ;)

13 marca 2008, 01:17:47

#

lsr

> zostali ukarani nie grzywną, ale wykluczeniem z udziału w pracach PE
I chyba to jest najważniejsze – odsunięto od prac tych, którzy mogli być niewygodni.

> Ciekawe, co byśmy tu przeczytali
Gdybasz, ale robisz z tego argument, chociaż to tylko gdybanie…

13 marca 2008, 01:23:01

#

Livio

odsunięto od prac tych, którzy mogli być niewygodni.

Wierzysz w to co mówisz? Ja po tym, co wyczyniał synalek Giertycha, wolałbym obu odsunąć od rządzenia.

13 marca 2008, 07:16:34

#

Blase

Chyba zartujesz. Ja sie pytam jaka widzicie alternatywe, a Ty brniesz w swoje. Nie bronie europejskiego socjalizmu, ale UE jako instytucji samej w sobie.

13 marca 2008, 07:31:31

#

Hoppke

Wiecie, wszystko zależy od tego, jak to wyglądało. U nas posłowie mogą np. okupować mównicę bez większych konsekwencji i to też nie jest dobre.

Może tu nie chodzi wcale o poglądy, tylko sposób realizacji? Jeśli panowie próbowali np. wymusić referendum, pomijając standardowe procedury i utrudniając przez to wszystkim pozostałym pracę to co, mieli ich po główkach pogłaskać?

Bez zapisu rozmów które miały wtedy miejsce, nagrań wideo, czy choćby recenzji paru osób które przy tym były wstrzymuję się z jednoznacznymi opiniami. Nie chcę dać się zmanipulować.

13 marca 2008, 08:34:33

#

Aciddrinker

>>Ciekawe, co byśmy tu przeczytali, gdyby gdzieś jacyś dwaj lewicowcy zaczęli zakłócać jakieś obrady i zostaliby podobnie ukarani
Jeśli walczyliby o jakieś wartości/prawa, które zgadzają się z naszymi przekonaniami to oczywiście!

>>Wierzysz w to co mówisz? Ja po tym, co wyczyniał synalek Giertycha, wolałbym obu odsunąć od rządzenia.
Wybacz, ale to kolejne pustosłowia. CO Z TEGO, ŻE GIERTYCH [w dodatku Roman] ŹLE RZĄDZIŁ? To jest nieważne. Mamy do czynienia z ogromnym nadużyciem, zagłuszaniem i taka jest prawda.

>>Chyba zartujesz. Ja sie pytam jaka widzicie alternatywe
Alternatywę współpracy. Ale nie w takiej postaci jaką prezentuje WE.

13 marca 2008, 10:04:13

#

Hoppke

„Jeśli walczyliby o jakieś wartości/prawa, które zgadzają się z naszymi przekonaniami to oczywiście!”

A gdyby walczyli o coś zgodnego nie z Twoimi przekonaniami, a moimi na przykład? Wtedy to już by nie było oburzające? Sorry, ale to moralność Kalego.

A co do starego Giertycha, to przypominam, że ten gość wierzy, że smok wawelski to postać historyczna i przed europarlamentem skompletował już sobie raz grono pseudonaukowców odrzucających ewolucję na rzecz skrajnego kreacjonizmu. Jeśli ten jego występ był podobnej klasy, to nie dziwię się, że go pogonili.

Jedno trzeba przyznać jemu (oraz jego synowi) — bronią swoich przekonań ostro i są chyba prawdziwymi ideowcami.

13 marca 2008, 10:32:41

#

Ethan

Ale niech on sobie nawet mówi że pod grzybami mieszkają krasnale a w nocy o północy wyruszają duchy na ciemne wędrówki, ale do cholery jasnej, został wybrany przez wyborców więc niech ma prawo mowić co chce!!!

13 marca 2008, 10:34:43

#

Biały

„Jeśli walczyliby o jakieś wartości/prawa, które zgadzają się z naszymi przekonaniami to oczywiście!”

To rzeczywiście bardzo wiarygodna obrona wolności wypowiedzi.

13 marca 2008, 11:41:42

#

Aeth

http://wiadomosci.onet.pl/1709518,12,1,1,item.html
To dobrze, że autor dba o potwierdzenie swoich wypowiedzi wiarygodnymi/jakimikolwiek źródłami.
A do rzeczy- nie wiadomo, jakie było postępowanie rzeczonych eurodeputowanych (może ktoś rzuci na to trochę światła?), natomiast jak powszechnie wiadomo, za różnego rodzaju zakłócenia porządku publicznego (burdy na uroczystościach i tym podobne) są przewidziane kary, tak jest wszędzie. Wiem, że „poprawność polityczna”, czyli kultura, nie są uznawane powszechnie przez prawicę, ale może warto to zmienić i wtedy takich problemów nie bedzie.
Ostatecznie uważam, że wykluczenie polityków z obrad chociaż jak zrozumiałem, KPP stało się faktem dokonanym i zapewne w najbliższym czasie nic ważnego w Europarlamencie by sie nie działo nie powinno miec miejsca. Wystarczy, że nie dostawaliby przez rzeczone dni wynagrodzenia. A co by z tym zrobili szanowni posłowie (bojkot i nieuczęsczanie na obrady w ramach prostestu na przykład) to ich sprawa.
Z drugiej strony, zwróćmy uwagę na to, że opinie wszyscy z nas (?) formują, zyjąc z dala od życia europosłów, nie zdając sobie sprawy z codzienności ich obradowania. Być moze niemal pewne było, że deputowani będą niechętni konstruktywnej dyskusji, którą zastąpią jakimiś typami bojkotu? Nie można negować takiej okoliczności, znając cheć do wymiany poglądów przedstawicieli Ligi Polskich Rodzin (i nie tylko).

13 marca 2008, 13:06:27

#

Blase

> ale do cholery jasnej, został wybrany przez wyborców więc niech ma prawo mowić co chce!!!

Wtedy gdy jest na to czas ma prawo zabrac glos. Jako jego wyborca, mozesz to zaostrzyc – mowiac ma obowiazek, zabierac glos, aby bronic swoich pogladow. Jednak gdy harmonogram nie przewiduje wystapien i dyskusji to kazdy ma obowiazek do tego sie zastosowac. Jaka by to nie byla instytucja masz obowiazek stosowac sie do zasad jakie tam panuja.

13 marca 2008, 14:46:14

#

Ethan

„Poprawność polityczna” to nie jest kultura a raczej zespół nazw i norm stworzonych zapewne przez lewicę wpojonych w społeczeństwo. Dla łatwiejszego przyswojenia dodano tam parę oczywistych zasad i teraz jeśli ktoś się do tych ogółów nie stosuje – to jest zły, obłudny, bezczelny i niekulturalny.

13 marca 2008, 18:04:29

#

Hoppke

Ano. Na naszej scenie najlepszym chyba przykładem będzie JKM. Mówi się, że Kaczyński ma ciężko w mediach, ale Korwin ma IMO jeszcze gorzej. Bo nic co powie nie jest „poprawne politycznie” (chociaż często ma sens).

13 marca 2008, 18:07:41

#

Aciddrinker

Jest ta to prosta rada, nie oglądać telewizji.

13 marca 2008, 18:44:35

#

corny

Przekreczasz „fakty” w taki sposob, ze znienawidzona przez Ciebie wyborcza to przy tym pikus. Mowienie o grzywnie za inne zdanie w przypadku kiedy w rzeczywistosci byla to po prostu kara porzadkowa za zaklocanie obrad (na dodatek nikt nie musi nic placic, po prostu jesli nie potrafia normalnie dyskutowac musza ochlonac). Zenujace…

13 marca 2008, 19:27:53

#

Ethan

Tak, corny, to już zostało dawno wyjaśnione O.o.

13 marca 2008, 19:31:19

#

Aciddrinker

corny – Jak zwał, tak zwał.
Sorry, ale jak nie MUSZĄ płacić. Oczywiście, ze muszą. Kasa zostanie potrącona z ich kieszeni.

13 marca 2008, 19:32:18

#

Aeth

>>„Poprawność polityczna” to nie jest kultura a raczej zespół nazw i norm stworzonych zapewne przez lewicę wpojonych w społeczeństwo. Dla łatwiejszego przyswojenia dodano tam parę oczywistych zasad i teraz jeśli ktoś się do tych ogółów nie stosuje – to jest zły, obłudny, bezczelny i niekulturalny.

Piekna teza, którą można tak samo skutecznie obalić i udowodnić. Bo to, że polityczna poprawność, czyli jednak kultura polityczna narodziła się między innymi w USA, gdzie wpływ lewicy jest wręcz „wybitny”, to, jak rozumiem, wyjątek potwierdzający regułę. Zwracam też uwagę na to, że sami socjaliści i im podobni niekoniecznie stosują się do tej normy.
Zresztą, czyż istotny jest twórca? Ważna jest sama koncepcja. Któż bowiem chciałby słyszeć pod swym adresem wyzwiska od… osób różnych (co się pod tym mieści, to pozostawiam już każdemu do własnego rozeznania), których nazwy semantycznie są nawet odpowiednie, ale jednak wulgarne oraz ociekają jadem i nienawiścią. O to właśnie chodzi w tej idei- by „pięknie się różnić”, by mimo odmiennosci poglądów, traktować drugą stronę jako oponenta, a nie „dzieło szatana” lub coś tego pokroju. To kwestia szacunku dla czyjejś odmienności, nawet jeśli nie uznajemy jej za słuszną. Do rozwiązań dochodzi się drogą przedyskutowania, wymiany poglądów, a nie obrzucaniem przeciwnika inwektywami.
Zaprawdę, to jest kultura, a nie jakiś nieokreślony byt. Jest to bowiem zbiór norm prawidłowego, eleganckiego postępowania. A czyż nie właśnie o to chodzi w kulturze osobistej, czy właśnie politycznej- by zachować spokój i umiarkowanie, niezależnie od tego, jak byśmy byli niezadowoleni/zbulwersowani/wściekli?

I tak było właśnie w tej sprawie-eurodeputowani nie zechcieli dostosować się do norm właściwego wychowania, poza tym złamali też pewne zasady prawne, i za obie te rzeczy spotkała ich kara.

13 marca 2008, 20:13:59

#

DrLex

Nie rozumiem po co domagają się referendum skoro doskonale sobie muszą zdawać sprawę, że kraj owiec i tak tylko przypieczętuje z radością dokument, który: – likwiduje prawo veta – małym krajom daje mniejszą ilość głosów
Oczywiście wszyscy jak jeden mąż zawsze powtarzają argument, że lepiej niech nami rządzi Bruksela niż ta banda, która obecnie toczy Polskę. Nie mówię, że sobie nie poradzimy jako jednostki z konsekwencjami tej operacji, ale podejrzewam, że jak zwykle niekumata większość dostanie ostro po tyłku :)

14 marca 2008, 11:05:38

#

Biały

Karta Praw Podstawowych likwiduje prawo weta i małym krajom daje mniejszą ilość głosów? Jesteś pewien, że wiesz, o czym mówisz, owieczko? :)

14 marca 2008, 11:07:39

#

DrLex

Nie mówię o karcie, ale o traktacie i bardzo proszę bez inwektyw ad persona.

14 marca 2008, 11:09:49

#

Hoppke

DrLex: no sam powiedziałeś „kraj owiec”. Jeśli nie owieczką jesteś, to może barankiem?

BTW, jeśli nie chcesz inwektyw, to sam ich nie stosuj. Proste :)

14 marca 2008, 11:13:19

#

Biały

Mhm. Mowa o tym, że kolesie domagają się referendum w sprawie KPP, a Ty piszesz, że nie wiesz, po co domagają się referendum w sprawie Traktatu? Interesujące. :]

A uwagę o inwektywach możesz sobie wsadzić po tym „kraju owiec”.

14 marca 2008, 11:13:56

#

DrLex

KPP + Traktat Konstytucyjny + Nowe możliwości Trybunału = ?
Dla dwóch owiec tutaj będzie to „wspaniałe nowe Państwo” dla innych (czyt. baranów – urodziłem się 8 kwietnia) będzie to jeszcze większa armia biurokratów jeszcze bardziej nieosiągalnych.
No chyba że Traktat likwidowałby np. ZUS i pare innych patologii to ja się podpisuje pod nim rękami, racicami i płetwami z zamkniętymi oczami.

14 marca 2008, 11:25:42

#

Hoppke

DrLex: wskaż mi te dwie owce po nickach.

14 marca 2008, 11:30:40

#

Biały

Dobra dobra. Gdzie ta likwidacja weta i mniejsza liczba głosów, owco? W możliwościach Trybunału? :)

Dlaczego prawicowcy mają taki ogromny wstręt przed napisaniem: „o, faktycznie, pomyliłem się”? Kolejny już raz widzę brnięcie w jakieś takie kręcenie i zmiany tematu, zamiast zwyczajnego, prostego przyznania się do niewinnej pomyłki (ostatni raz można to było zobaczyć bodajże wczoraj, w sprawie rzekomych „40% pracowników w spółkach”).

14 marca 2008, 11:30:55

#

DrLex

@Biały: http://drlex.jogger.pl/2008/01/02/nowa-demokracja-reportaz/

14 marca 2008, 11:39:55

#

Hoppke

@DrLex: „Dla dwóch owiec tutaj będzie to „wspaniałe nowe Państwo””

Wskaż mi proszę te dwie owce po nickach.

14 marca 2008, 11:51:11

#

DrLex

@Hoppke, dłonie pod zimną wodę. Studzić przez 10 minut minimum. Melisa, te sprawy, będzie dobrze!

14 marca 2008, 11:57:57

#

Hoppke

DrLex: Nie pajacuj.
Nie masz nawet tyle odwagi, by się przyznać kogo wyzywasz?

14 marca 2008, 12:01:57

#

DrLex

Masz rację, nie mam odwagi przyznać, że chodzi o Ciebie, dlatego tego nie przyznam, że zasilasz zastępy owiec. A teraz włącz sobie Interię na swojej Neostradzie i zapodawaj Internet biosem.

14 marca 2008, 12:13:13

#

Hoppke

Szkoda.
Myślałem, że może gdzieś pod tą opryskliwą osobowością tkwi ktoś gotowy do poważnej dyskusji.

W pierwszych swoich słowach zaczynasz od obrażania innych i masz jeszcze czelność mówić „bardzo proszę bez inwektyw ad persona”? Gratuluję manier wyniesionych z domu.

Jeśli nie masz nic do powiedzenia i chcesz tylko obrażać ludzi, to rób to na swoim joggu, OK? Bo tutaj psujesz tylko opinię o przeciwnikach Karty.

14 marca 2008, 12:29:02

#

DrLex

Przeciwnicy karty i tak mają kiepską opinię więc moje „obraźliwe” teksty wiele nie pogorszą. Poza tym zaliczanie ludzi do mainstream’u (po polsku owiec) nie jest obraźliwe. Jeżeli Cialdini używa takiej terminologii wobec dominujących zachowań mas to nie widzę przeszkód, żeby również tej folwarcznej metafory nie stosować.

14 marca 2008, 12:36:33

#

Biały

„Poza tym zaliczanie ludzi do mainstream’u (po polsku owiec) nie jest obraźliwe.”

ROTFL.

14 marca 2008, 12:38:35

#

Hoppke

DrLex:
„Przeciwnicy karty i tak mają kiepską opinię więc moje „obraźliwe” teksty wiele nie pogorszą.”

Jeśli ktoś nasika sąsiadowi na wycieraczkę to sam też się tam odlejesz, bo sąsiad i tak nie zauważy już różnicy?

W każdym razie życzę ci owocnego życia pełnego dalszych folwarcznych metafor.

14 marca 2008, 12:50:16

#

DrLex

Hoppke, nie mów mi, że nigdy nie szedłeś wytartą ścieżką po trawniku „na skróty” będąc 5m od chodnika. Błagam, bez hipokryzji. Co do folwarcznych porównań, to jakby ktoś naznaczył wycieraczkę sąsiada swoimi sikami, to musiałbym nasikać, a raczej sąsiad by musiał nasikać bo to przecież wycieraczka na jego terenie jest ;)

14 marca 2008, 12:56:36

#

Hoppke

Jeśli dla Ciebie przejście po trawniku znaczy tyle samo, co wyzywanie przypadkowo spotkanych ludzi, to chyba nie tylko metafory masz folwarczne.

Nie widzę już sensu by dłużej z tobą rozmawiać, żyjemy w zupełnie innych światach i mamy zupełnie inne wyobrażenie o normach towarzyskich. Papatki.

14 marca 2008, 12:59:46

#

Aciddrinker

Błagam, bez prywatnych wycieczek. Nie chcę, aby ten blog był przyczyną jakichkolwiek kłótni. Różnica zmian – tak, wzajemne przedrzeźnianie się – nie.

14 marca 2008, 20:24:01

#

slime-x

Dowód na inność kobiet: 5% kobiet sprzeciwia się wprowadzaniu równości, na której to kobiety wyjdą jak Zabłocki na mydle. Proponuję jednak zająć się poważniejszymi sprawami, a nie marnością słabej płci.

20 marca 2008, 12:54:20

#

Biały

No i wyszło na to, że jednak to ani grzywna, ani wykluczenie z obrad, tylko po prostu odebrano karnie awanturnikom diety za te, odpowiednio, dwa i trzy dni.

22 marca 2008, 03:51:43

Dodaj komentarz

Textile Lite włączony ( szczegółowy opis znaczników ):