Kontrowersje, Opinie, Polityka

Homofobia Kaczyńskiego, seksizm wśród feministek i kolejny wygłup Palikota - upadek społeczeństwa, początki ochlokracji

21 marca, 2008 o 15:13:49 Dodaj komentarz Poziom: 0 Permalink

Od pewnego czasu mamy do czynienia z coraz głupszym światem polityki i społeczeństwa. Myślę, że jest to skutek demokracji, a właściwie, powiedzmy sobie szczerze, ochlokracji - rządów motłochu, głupiego tłumu. Z ostatnich trzech dni wybrałem trzy wydarzenia, które dosyć dobitnie świadczą o coraz większym upadku społeczeństwa.

Tutaj mężczyźni nie mają wstępu
W Arabii Saudyjskiej niedawno został otwarty hotel, do którego nie ma wstępu żaden mężczyzna. To właśnie kobiety są właścicielkami obiektu, stanowią personel i one są klientkami. Generalnie rzecz biorą, jestem liberałem i naprawdę nie mam nic przeciwko takim instytucjom. Na tym polega wolność - wolnoć Tomku w swoim domku.
Jedna rzecz tutaj tylko nie gra. Na chwilę odwróćmy sytuację... W Arabii Saudyjskiej został otwarty hotel, do którego nie ma wstępu żadna kobieta. Co by się stało? Panie Szczukówna, Środowa i "kobiety" od razu zaczęłyby wznosić alarmy o występowanie seksizmu czy dyskryminacje kobiet. Zauważam, że ostatnimi czasy faktycznie mamy do czynienia z seksizmem - ale na korzyść kobiet.

Wygłup Palikota
Dyżurny pajac sejmowych korytarzy, poseł Platformy Janusz Palikot - ostatnio przewodniczący groteskowej komisji zajmującej się tanim państwem. Głośno ostatnio o epitetach, którymi został obrzucony ks. Rydzyk. Ani nie jestem wielkim zwolennikiem Rydzyka, ani orędownikiem głoszonych przez niego ideologii, jednakże nazwanie osoby duchownej "diabłem" czy "Belzebubem" jest naprawdę nie na miejscu. W moim przekonaniu jest to ewidentne zniesławienie. Mirosław Orzechowski - były poseł LPR i v-ce minister edukacji podał Palikota do sądu. Ma do tego prawo, jednak alarm podniosły "jedyne słuszne media" pokroju "GazWyb" czy Tusk Vision Network. Ciekawe, co by było, gdyby jakikolwiek polityk nazwał w podobny sposób Wałęsę, Bartoszewskiego i innych nietykalnych

Homofobia Kaczyńskiego
Włoski, ultralewacki dziennik "Corriere della Serra" zaczął krzyczeć o homofobii głowy państwa polskiego. Dlaczego? Bo w swoim telewizyjnym orędziu wyemitował fragment nagrania ze ślubu jakiegoś homosia i uznał, że jest przeciwnikiem legalizacji związków par homoseksualnych. Proszę mi wybaczyć, ale czy to oznacza, że gdy nie popieram ślubów gejów i lesbijek JESTEM HOMOFOBEM??? To doprawdy odrażające! Jeśli sfilmowanej "młodej parze" nie pasuje, że znalazła się w orędziu niech poda sztab LechKacza do sądu o brak zgody na wykorzystanie takowego materiału i koniec sprawy. Ale dlaczego lewackie dzienniki obrażają głowę mojego państwa?

Komentarze do wpisu

Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS. Możesz dodać komentarz lub zostawić ślad (trackback) ze swojego bloga.

#

Ethan

1: Ciekawy pomysł, co do hotelu dla samych mężczyzn to racja;

2. Ma za to bodajże proces, ale takie określenia są popularne w środowisku Platformy, tej od kochania, miłości, zaufania i szacunku do drugiej osoby. Jak chociażby ww. wypowiedź, Bartoszewski nazywający wyborców PiS „bydłem”, Sikorski – słynne ‘watachy’ czy wyborcy PO na forach typu Onet (a nawet na swoim: platforma.org).

3. obrzydliwe i żenujące, zresztą epitety są wulgarne i chamskie

21 marca 2008, 15:28:06

#

Ethan

(btw ten dziennik jest najlepiej sprzedający się w państwie)

21 marca 2008, 15:28:23

#

l00natyk

Moim skromnym zdaniem to jest ewidentna Homofobia oraz głowa naszego państwa winna się zająć sprawami które wpłyną na poprawę standardu życia w kraju an nie związkami homoseksualistów.

Pozwolę sobie zamieścić log w którym rozmawiałem na ten temat.
...
<l00natyk> i doubt that a EU goal is to allow homosexual marriages in poland
<l00natyk> lol, theyre sick
<gros> (is there anything wrong with the idea of homosexual marriages in poland, apart that it would offend the ultra-catholics ?)
<l00natyk> nope, only that and problem is that government changed to new and liberal but president is still a the same what means he’s one of these ‘ultra-catholics’ and have too much power
<l00natyk> personally i’m laugting when i see a guy in shortskirt and with moustache running with second one who holds his hand (i saw in in Stuttgart) but its not mine buisness, they can do what they want and i’ve nothing against till there not offering me any sex thingies with them
<pupnik_> We should not permit the state to be involved with marriage
<l00natyk> ageree, there is a civil marriage and it should be allowed for all. if catholics don’t want they’ll not marry them at church cause religion not allows that but it should be all they can do.
<gros> (I agree with you, 100natyk. And in my country, we actually have civil marriage for homosexual couples, too. Not religious one, though, but the religious marriage has no legal meaning here anyway)
<l00natyk> it is funny when two homosexual lives in one home for social welfare theyre as married but they cant :D
<l00natyk> gros, and thats sane law. here still catcholics has too much to say in law questions. in general any religion even if 100% of citizens are devoted to is shouldn’t have any infulence on the law and gouvernment. thats not in poland now.
<gros> (yes, I understand pretty well that Poland still gets strongly influenced by the Catholic church)
<gros> (it isn’t as worse yet as in America, though :P)
<l00natyk> heh, one more thought. no idea how to call it in english but there is something like common sense marriage while there is no love but its just handy for both or some conservative parrents made a choice for their childs. looking at this from this point of view i can have friend and we both can have girls, i can marry my friend cause i trust him insanely and these girls will be changed many times cause i need a sex from then and thats all. in this case i;ll get marry and that is not a homosexulal marriage. :D
<l00natyk> he’s becomes just my right hand in law eyes and thats all.
<l00natyk> im gonna run throught the street shouting ‘i’m open minded!’ like on fallout oil tanker :D
<pupnik> the problem is government managing marriage
<gros> (Well, there is no problem in my country with the government managing marriage for civil/legal matters)

Jeśli chodzi o rydzyka to mam o nim swoje zdanie ale przedstawiciele rządu obrzucający się wyzwiskami są zwyczajnie żałośni, inteligentny człowiek raczej unika takich sytuacji.

21 marca 2008, 15:33:42

#

Piotr Pyclik

Im bardziej się wczytuję, tym mniej rozumiem: nawet gdyby 100% społeczeństwa stanowili katolicy, to ich światopogląd nie powinien wywierać wpływu na prawo?

21 marca 2008, 15:42:51

#

bobiko

1. Oczywiście w zależności od podejścia do tematu, różnie oceniamy działanie określonej grupy społecznej, niemniej jednak prawdą jest to, że panie zareagowałyby negatywnie w sytuacji wyżej wymienionej.
Jednak zapomniałeś spojrzeć na to w kontekście kulturalno-obyczajowym. W Arabii Saudyjskiej taki podział na kobiety i na mężczyzn uważają za coś naturalnego, narzucanego przez Islam. W Polsce taki podział kojarzyłby jednoznacznie z „burdelem” homoseksualnym. Więc przykład jaki, przytoczyłeś, zaprzecza sam sobie w przykładzie 3.

2. Ktoś zawsze musi być kolorowy. Jak w poprzedniej kadencji czarował Andrew Lepper, to i w tej kadencji niestety ktoś musi go zastąpić, a niestety Palikot to pajac polskiej sceny politycznej, ale jakby nie patrzeć został wybrany drogą demokracji.

3. Pan prezydent Lech Kaczyński niestety podziękować może swemu bratu za tego typu określenia. To, że zmienił się rząd, nie oznacza, że ludzie zapominają o wszystkich występach, zatem są efekty działalności braci K. (premiera i prezydenta).
Mi też nie podobają się pomysł z związkami homoseksualnymi, ale to nie powód żeby prezydent odnosił się w swoim wystąpieniu do sytuacji wyrwanej z innego świata, jakim jest Kanada. Prędzej czy później musimy zmierzyć się z problemem , jakim jest homoseksualizm, gdyż wolność gwarantuje nam Konstytucja RP i demokracja. Nie można przed tym uciekać, musimy to rozwiązać.

Zainspirowały słowa typu Tusk Vision Network. Złośliwe no ale bilans musi być, skoro była TVPis (oczywiście nikt o tym już nie pamięta).

pozdrawiam

21 marca 2008, 15:45:43

#

Aciddrinker

Lunatyk – to naprawdę nie jest homofobia. A sposób, w jaki „CdS” wyżywało się na Kaczyńskim jest obrzydliwy

21 marca 2008, 15:46:55

#

Bartini

Z tego artykułu o homofobii prezydenta bardziej mi się spodobał fragment o 100tys homoseksualistów, którzy „musieli” uciekać z kraju.

jednakże nazwanie osoby duchownej „diabłem” czy „Belzebubem” jest naprawdę nie na miejscu

A nazwanie lewaka „diabłem” jest na miejscu? Pomijam, że Palikot to chyba skażony spirytus popija na śniadanie, ale nie róbmy z nikogo świętej krowy – zarówno z Rydzyka jak i z Bartoszewskiego. Chociaż – słuszna uwaga – nazwanie tego drugiego „oszołomem” skończyło by się na ostrym ataku ze strony WSI24&GW.

21 marca 2008, 15:47:09

#

Ethan

odn. 3: Prezydent po prostu odniósł się do sytuacji, w której po podpisaniu karty praw podstawowych i innych europejskich traktatów itp. zostaniemy zmuszeni w ramach „współpracy” do legalizacji małżeństw homoseksualnych. Oczywiście ten a nie inny przykład wynika z przekonań prezydenta, który słusznie opiera się na odczuciach Polaków. Ja na przykład zwróciłbym uwagę na to, że w ramach „współpracy” musimy być „identyczni”, płacić te same podatki, mieć te same skrzynki pocztowe i setki biurokratycznych pierdół, które hamują rozwój gospodarczy.

21 marca 2008, 15:48:42

#

l00natyk

Ummm, szybka gadka na ircu i słaby angielski mogą być widoczne :D

Mam na myśli to że gdyby 100% społeczeństwa było jednego wyznania ich przekonania religijne nie powinny mieć żadnego wpływu na regulacje prawne. Innymi słowy całkowita separacja religji od prawa jest zdrowym rozwiązaniem.

Zauważmy że nie powinno się nikomu narzucać własnych przekonań religijnych a jadąc do jakiegoś obcego państwa obowiązuje nas prawo tego kraju którego musimy przestrzegać i jeśli jest podyktowane przkonaniami religijnymi jednocześnie je nam narzuca.

21 marca 2008, 15:49:26

#

Aciddrinker

Bobiko – między innymi do tego zmierzam. Mamy ochlokrację – wybieramy Palikotów…
Wiem, że nie można uciekać przed homoseksualistami, ale naprawdę: prawa do adopcji czy małżeństw przez takie pary to nie jest dobre rozwiązanie

21 marca 2008, 15:49:26

#

Bioły

Wiesz co, tak od czasu do czasu, przypadkiem, bądź celowo udaje mi się przeczytać jakiś Twój tekst i zauważyłem bardzo ciekawą rzecz. Albowiem wszystko, co nie jest zgodne z tym, co zrodzi się w Twojej główce nazywasz ultralewackim :D Przepraszam, ale to jest po prostu ŚMIESZNE. A to, że Kaczyński jest homofobem, nikomu o zdrowych poglądach powtarzać nie trzeba.

21 marca 2008, 15:49:30

#

Aciddrinker

Bartini – nie pochwalam nazywania w taki sposób żadnej osoby. A już tym bardziej przez tak ważnego polityka jakim jest Palikot.

Lunatyk – ale oni naprawdę mają prawo się kochać. Ale nie oznacza to, że musimy pozwalać na małżeństwa.

21 marca 2008, 15:51:17

#

Ethan

Każdy przeciwnik legalizacji ich związków i adopcji dzieci przez nich to homofob?

21 marca 2008, 15:51:43

#

Aciddrinker

Bioły – „Corriere della Serra” jest gazetą ultralewacką, czy tego chcesz, czy nie.

21 marca 2008, 15:52:31

#

Piotr Pyclik

l00natyk: ale prawo jest kształtowane przez ludzi i tym ludziom służy. Jeśli 100% ludzi ma jeden określony światopogląd, to nie tylko odbija się on na prawie, ale powinien się na nim odbijać – dzięki temu lepiej pełni ono swoje funkcje.

21 marca 2008, 15:55:42

#

bobiko

Słuchajcie. Czy mieliście możliwość przeczytania treści traktatu, bo to stanowi źródło dzisiejszych problemów w polskiej polityce,
Od samego początku nie podzielałem zdania o równości homoseksualnej i dlatego nigdy nie bedę popierał adopcji czy małżeństwa w Polsce. Wiem, że jest to sprzeczne z zasadami ogólnoprzyjętej demokracji, ale pewnych wartości warto bronić.

Wydaje mi się że Kaczyński swoją (pseudo)katolicką podstawą naraził się na takie a nie inne opinię. Tak pseudo, gdyż prezydent powinien być neutralny bo reprezentuje nie tylko Katolików, ale także Muzułmanów, Żydów, Prawosławnych czy Greko-katolików a także polskich Buddystów.

Nie rozumiem jednego. Skoro traktat europejski był sukcesem prezydenta i b. premiera, to dlaczego Ci sami chcą nagłej renegocjacji ?! O czym to świadczy?

Tak więc powróce jeszcze raz do początku, wpierw musimy sami zapoznać z treścią traktatu, bo sami nie ufamy polskim mediom. I w ten spośób przekonamy jaki naprawdę jest traktat europejski.

21 marca 2008, 16:00:11

#

l00natyk

Aciddrinker: O to chodzi że małżeństwo to nie koniecznie miłość a stan cywilny i z tego chyba każdy sobie zdaje sprawę. Ja tam nie widzę żadnego przeciw jeśli się dwóch facetów chce wspólnie rozliczać i dzielić życie.

Jeśli chodzi i prawa do adopcji to już jestem zdecydowanie przeciw a to z racji samej biologii i genetyki. Prosty fakt jest taki że facet mleka nie daje, kibitka raczej nie będzie potrafiła bronić synka przed blokersami uprzykszającymi im życie i ogólnie z życia wiem że dziecko będzie narażone na kpiny ale to już sprawa kulturowa naszego kraju.

21 marca 2008, 16:00:13

#

Jajcuś

Prezydent straszy homoseksualistami (że się będą „żenić” w imię Unii Europejskiej)... Czyli strach (fobia) i homoseksualizm… Mnie wychodzi z tego homofobia i nic innego.

21 marca 2008, 16:04:22

#

l00natyk

Piotr Pyclik: Ahem, jeśli zamienisz ‘państwo’ na ‘świat’ to wtedy tak. Tak się składa że istnieją podróże, praca na kontrakcie, zmiana obywatelstwa, handel międzynarodowy itp. i przyjmujemy gości na terenie naszego kraju więc dobrze jest się starać być państwem gościnnym i tolerancyjnym.

Jeśli przprowadzę się do Algierii czy Maroko to znaczy że też tak jak oni mam nie jeść wieprzowiny w wypadku gdy wszyscy prócz mnie to muzłumanie? To oczywiście teoretyzomanie z tymi ‘wszystkimi’ bo jak wiadomo nie jest to 100%.

Jajcuś: Zgadza się, nie popieranie a bycie przeciw to duża róznica. Kaczyński jest wyraźnie przeciw czemuś czego nie rozumie i ztej racji się boi.

21 marca 2008, 16:11:57

#

Aciddrinker

>>Nie rozumiem jednego. Skoro traktat europejski był sukcesem prezydenta i b. premiera, to dlaczego Ci sami chcą nagłej renegocjacji ?! O czym to świadczy?
Ja również nie rozumiem, ale byłoby świetnie, jakbyśmy go nie renegocjowali.

>>Tak więc powróce jeszcze raz do początku, wpierw musimy sami zapoznać z treścią traktatu, bo sami nie ufamy polskim mediom. I w ten spośób przekonamy jaki naprawdę jest traktat europejski.
Traktat przejrzałem. Polecam każdemu:
http://www.ms.gov.pl/ue/translation/32000X1218.doc

>>Aciddrinker: O to chodzi że małżeństwo to nie koniecznie miłość a stan cywilny i z tego chyba każdy sobie zdaje sprawę. Ja tam nie widzę żadnego przeciw jeśli się dwóch facetów chce wspólnie rozliczać i dzielić życie.
Jest to po prostu nieetyczne. Homoseksualizm normalny nie jest. Wykreślono go z listy chorób w latach, bodaj, 70., tylko co z tego? Można go nie nazywać chorobą, ale na pewno jest to jakieś zaburzenie.

21 marca 2008, 16:15:18

#

l00natyk

> Jest to po prostu nieetyczne. Homoseksualizm normalny nie jest. Wykreślono go z listy chorób w latach, bodaj, 70., tylko co z tego? Można go nie nazywać chorobą, ale na pewno jest to jakieś zaburzenie.

Nieeteczne to jest nazywanie chorym kogoś o np. innych upodobaniach seksualnych. Natomiast nie rozumiem co może być nieetycznego w tym że dwie osoby tej samej płci chcą być parą w świetle prawa, tym bardziej że np. opieka społeczna potraktuje ich jako parę kiedy prowadzą razem gospodarstwo domowe ale już z podtku się wspólnie nie rozliczą jeśli nie są w legalnym związku.

Proponuję zamianę ‘małżeństwa’ na np. ‘akt stanowiący o prawnym związku dwóch osób’ i wtedy ładnie nam się to odzdzieli od sakramentu małżeństwa udzielanego prze kościół katolicki.

EDIT: Podkreślam że prawny związek dwóch osób wcale nie musi być związkiem homoseksualnym. Wiele jest małżeństw z rozsądku gdzie małżonkowie nigdy nie uprawiali seksu i uprawiać nie mają zamiaru.
Problem może się pojawić kiedy to przestanie być nagłaśniane i pojawią się takie ‘homoseksualne’ związki w celu uzyskania obywatelstwa danego kraju. W tym przypadku powinny być jakieś restrykcje.

21 marca 2008, 16:30:42

#

Jajcuś

l00natyk: cały czas chodzi o taki akt, ale coniektórzy celowo to w swoich wypowiedziach starają się zrównywać z małżeństwem (dla wielu religijnym sakramentem), bo w ten sposób mogą ludzi straszyć, a więc manipulować. I prezydent w swoim orędziu dał właśnie popis manipulacji — wykorzystując obawy Polaków chciał pokazać jak to on chce kraj ochronić.

Aciddrinker: Mówienie, że homoseksualizm jest nieetyczny, to jak mówienie, że jedzenie wieprzowiny lub pokazywanie twarzy przez kobietę jest nieetyczne (są tacy, co tak uważają. czy to znaczy, że tym jest etyka?). Słowa „moralność” i „etyka” często są nadużywane dla różnych osobistych przekonań. Dla mnie sednem moralności i etyki jest dobro innego człowieka, o którym wielu, głośno mówiących o etyce i moralności, najwyraźniej zapomina.

21 marca 2008, 16:54:13

#

Aciddrinker

Jajcuś – to może pozwólmy na małżeństwa [związki – jeden pies] i adopcje pedofilom?

21 marca 2008, 17:11:36

#

Jajcuś

Aciddrinker: widzę że wciąż nie rozumiesz… znaczy nie chcesz zrozumieć...

No ale cóż, dla niektórych życie fobiami jest przyjemne… tyle wrogów dookoła, na których można zwalić wszelkie zło. I zawsze można się zająć gnębieniem jakiś homosiów, żydów itp., zamiast zająć się czymkolwiek konstruktywnym, czy pożytecznym…

21 marca 2008, 17:14:14

#

l00natyk

Aciddrinker: Nie przesadzajmy. Pedofilia jest karalna ponieważ jest wykorzystywaniem seksualnym osoby nieletniej, nieświadomej i może okazać się tragiczna w skutkach dla ofiary. Nawet w krajach afrykańskich gwałty na nieletnich są dużym problemem.

21 marca 2008, 17:14:42

#

bobiko

Etyka != moralność

Każdy żyje wg. własnych zasad moralnych i wg. ogólnie przyjętych zasad etycznych. To dwie różne pojęcia, co Jajcuś zwrócił uwagę.

Tak, prezydent tutaj wpadł w pułapkę przygotowaną przez PiS, przeciwników UE. Nie można przecież usprawiedliwiać homofobii, podobnie antysemityzmu. To naturalna rzecz bać się czegoś, można to było rozegrać to inaczej, wykorzystując łagodniejsze środki do uświadamiania ludzi. Ale niestety, są tacy, którzy wolą mieć wrogów niż przyjaciół.

Demokracja to demokracja, wolność wyboru – takie prawo gwarantuje nam Konstytucja.

@Aciddrinker – nie wiem co zamierzasz osiągnąć z porównaniem homoseksualistów do pedofilów, ponieważ jedno z drugim powiązań nie ma – homoseksualizm – jako konsekwencja przemian społecznych a pedofilia – choroba czy przestępstwo.

21 marca 2008, 17:18:23

#

Jajcuś

l00natyk: Dokładnie. Inna sprawa, że większość tego co się ostatnio nazywa pedofilią, z pedofilią wiele wspólnego nie ma. Wykorzystywanie seksualne 14-latki, jakkolwiek złe, pedofilią nie jest. Ale „pedofil” to takie fajne słowo do straszenia ludzi… i do „pedał” podobne (co da się przeciwko tym drugim wykorzystać)...

21 marca 2008, 17:19:04

#

Aciddrinker

>>No ale cóż, dla niektórych życie fobiami jest przyjemne… tyle wrogów dookoła, na których można zwalić wszelkie zło. I zawsze można się zająć gnębieniem jakiś homosiów, żydów itp., zamiast zająć się czymkolwiek konstruktywnym, czy pożytecznym…
OMG! Jajcuś: kto tutaj na kogokolwiek zgania winę. Masz chyba jakąś obsesję... Czy ja gnębię Żydów, czy homoseksualistów?

>>Demokracja to demokracja, wolność wyboru – takie prawo gwarantuje nam Konstytucja.
Demokracja to beznadziejny ustrój.

>>@Aciddrinker – nie wiem co zamierzasz osiągnąć z porównaniem homoseksualistów do pedofilów, ponieważ jedno z drugim powiązań nie ma – homoseksualizm – jako konsekwencja przemian społecznych a pedofilia – choroba czy przestępstwo.
Nie porównuję. Pragnę tylko zwrócić uwagę, że homoseksualizm nie tak wcale dawno również był chorobą.

21 marca 2008, 17:33:47

#

Jajcuś

Aciddrinker: Nie tak dawno oficjalnie wierzono w czary i palono czarownice na stosie. To, że ktoś zmienił zdanie, nie oznacza, że wcześniej miał rację.

21 marca 2008, 17:35:58

#

bobiko

Powiedz mi, dlaczego wcześniej wpisano jako chorobę homoseksualizm? Bo to było niezgodne z religią, dotychczas przyjętych zasad rządzących w ówczesnym świecie, a zatem bez żadnych badań psychologicznych porównań itp. Takie zjawiska istnieją w świecie zwierząt czy roślin.

Demokracja to wytwór człowieka, wymyśl coś lepszego.

21 marca 2008, 17:41:06

#

daromar

Jajcuś: poczytaj sobie wcześniejsze wpisy Aciddrinkera to łatwo zauważysz pewne drobne i nie takie drobne przykłady wybiórczego stosowania faktów :)

21 marca 2008, 17:41:57

#

Aciddrinker

>>Jajcuś: poczytaj sobie wcześniejsze wpisy Aciddrinkera to łatwo zauważysz pewne drobne i nie takie drobne przykłady wybiórczego stosowania faktów :)
daromar – no więc proszę o przykłady…

>>Demokracja to wytwór człowieka, wymyśl coś lepszego.
Monarchia.

21 marca 2008, 17:49:11

#

Jajcuś

daromar: Widziałem parę... zwykle ograniczałem się do pobłażliwego uśmiechu nad tymi wypocinami. Właściwie sam nie wiem, czemu dzisiaj się wdałem w tę dyskusję (wiadomo, że bezowocną). Pewnie dla jakiejś perwersyjnej rozrywki :)

21 marca 2008, 17:51:00

#

daromar

„Zamieszki w Kosowie – wina Tuska i jego rządu”
byłem pod wrażeniem :)
monarchia jest niezła pod warunkiem że monarcha ma równo pod sufitem…

21 marca 2008, 17:51:23

#

daromar

Jajcuś: coś w tym stylu? XKCD

21 marca 2008, 17:56:06

#

Aciddrinker

http://szut.jogger.pl/2008/03/21/homofobiczne-oredzie-kaczynskiego/
Proszę sobie zobaczyć, jakim strasznym homofobem jest Kaczyński…

A co do Twoich słów Jajcuś: obrażasz mnie. Nie będę się jednak wdawać w osobiste wycieczki.

21 marca 2008, 17:59:12

#

daromar

linkujesz do innego bloga kogoś kto ma podobne poglądy i co chcesz w ten sposób udowodnić?
na razie udowodniłeś że są ludzie którzy mają podobne zdanie na ten temat,
a i orędzie było na dość żenującym poziomie, i to że jakaś gazetka palnie z tego powodu bzdurę nadal tutaj niczego nie zmienia :)
życzę miłego dnia Aciddrinker, serio :)

21 marca 2008, 18:04:17

#

Hoppke

Aciddrinker, kiedyś uważano też, że masturbacja prowadzi do zgonu (lub przynajmniej ślepoty bądź plucia krwią), na histerię przepisywano sesje z wibratorem, schizofrenikom wiercono otwory wentylacyjne w czaszce, a kobiecy orgazm nazywano zwierzęcą deprawacją.

Stare, dobre czasy!

PS: Jestem za zakazaniem małżeństw z naturalnymi blondynkami. Jak wszyscy wiemy gen „włosów blond” jest genem wymierającym. Najwidoczniej jest to jakaś usterka Matki Natury, która na szczęście go koryguje i usuwa stopniowo blondynki z naszej populacji. Widać więc, że blond jest sprzeczny z Prawem Naturalnym.

Tak więc jeśli ktoś czuje pociąg do blondynek, to powinien zmówić parę zdrowasiek, przemyśleć swoje życie i pójść się wyspowiadać. Bo pociąga go WYNATURZENIE!!!

21 marca 2008, 18:10:08

#

Aciddrinker

Przede wszystkim chciałbym uzyskać odpowiedź, gdzie LechKacz zaprezentował postawę homofobiczną.

daromar – za bardzo nie wiem co mam jeszcze udowadniać. Po prostu proponuję obejrzeć to orędzie jeszcze raz i spojrzeć na to obiektywnym okiem.

Hoppke – uważam tylko, że małżeństwa/związki homoseksualne to nie jest dobre rozwiązanie. Nie ma najmniejszego powodu, aby uznać te związki.

21 marca 2008, 18:13:38

#

daromar

Aciddrinker: widziałem to już
ja dotychczas nie mówiłem nic o homofobii, stwierdziłem tylko że poziom tego orędzia zbyt wysoki nie był, coś w stylu FUD, granie na obawach, na strachu przed Niemcami, homoseksualistami i UE
od prezydenta oczekuje się czegoś więcej niż od szefa partii opozycyjnej, mimo że wyglądają podobnie :)

21 marca 2008, 18:16:42

#

Bartini

@Aciddrinker – w kwestii związków homoseksualnych – instytucja tzw. „związku partnerskiego” opiera się właśnie na tym, żeby wszelkie kwestie (m.in. dziedziczenie, informacja o stanie zdrowia i rozliczanie podatków) załatwić na jednym papierze. Bo oczywiście, wszystkie te kwestie mogą sobie sami załatwić zainteresowani/e, ale chodzi po prostu o zmniejszenie biurokracji – a to akurat powinno być ci bliskie, jako liberałowi.

21 marca 2008, 18:17:09

#

Aciddrinker

daromar – ale ja nigdzie nie napisałem, że jest wysoki. Zarzucasz mi manipulowanie faktami. Tymczasem ta notka ma być sprzeciwem dla absurdalnych zarzutów „CdS”

Bartini – jestem za ułatwieniem – poprzez dokument, który podpisują obaj panowie lub obie panie.

21 marca 2008, 18:25:33

#

l00natyk

Hoppke: w kwestii masturbacji zapomniałeś dodać o owłosieniu wyrastającym między palcami :D

21 marca 2008, 18:26:41

#

daromar

czyli oburzasz się że napisali że orędzie było homofobiczne zamiast żenujące?
a pewne oznaki homofobii też można w nim odnaleźć, tylko ta gazeta włoska przesadziła znowu w drugą stronę
chyba zbytnio ci się nudzi :)

21 marca 2008, 18:33:58

#

Aciddrinker

W orędziu nie ma krzty homofobii. Nie nudzi mi się, szczerze powiedziawszy obejrzałem ją dwa razy – raz w telewizji i potem raz w internecie

21 marca 2008, 18:39:52

#

Hoppke

To było to orędzie, w którym pokazano dwóch homosi spoza Europy?

Nie podejrzewam Kaczyńskiego o homofobię. To nie są jego prawdziwe przekonania, to tylko polityczna gra. Wie w którą strunę uderzyć, żeby jego żelazny elektorat poczuł ciepełko przy sercu. Żydzi, komuna, geje, bogacze i inni wrogowie „czterdziestomilionowego narodu w centrum Europy” to świetna sprawa — broniąc przed nimi Narodu w prosty, szybki sposób zbija się kapitał wyborczy.

Łatwiej postraszyć widzów zdjęciem homosi niż np. pogadać produktywnie z Merkel czy Putinem.

21 marca 2008, 18:49:11

#

Kasia

<cytat>Myślę, że jest to skutek demokracji, a właściwie, powiedzmy sobie szczerze, ochlokracji – rządów motłochu, głupiego tłumu.</cytat>

„ciemny lud to kupi” cyt. Jacek Kurski o słynnym teledysku prezydenta.

21 marca 2008, 21:22:12

#

Blase

Co do Kaczyńskiego, to nie homofobie bym mu zarzucil a klamstwo. Otoz fragment KPP dot malzenstw brzmi nastepujaco :

„Artykuł 9

Prawo do zawarcia małżeństwa i prawo do założenia rodziny

Prawo do zawarcia małżeństwa i prawo do założenia rodziny są gwarantowane zgodnie z ustawami
krajowymi regulującymi korzystanie z tych praw.”

Z tego co pamietam w Polsce okresla to konstytucja i mowi ona dokladnie, kto i w jakich okolicznosciach moze zawrzec zwiazek malzenski. No, ale jak slusznie napisala moja poprzedniczka cytujac klasyka „ciemny lud to kupi”.

Co do Palikota… napewno moglby powiedziec to samo, lecz innymi slowami – szkoda, ze znow postanowil sie wyglupiac. Inna sprawa, ze Rydzyk jest ksiedzem, ale i politykiem – temu chyba nie zaprzeczysz?

21 marca 2008, 22:43:22

#

Hoppke

Rydzyk ma wiele funkcji. W dzisiejszej nomenklaturze funkcjonuje takie zgrabne słowo — „oligarcha”.

21 marca 2008, 22:47:25

#

Blase

To prawda „oligarcha” pasuje tu chyba nawet lepiej niz polityk :)

Przejrzalem jeszcze bloga, do ktorego tutaj sie odwolales(zakladam ze cytowane tam fragmenty sa dosyc wiernie przetlumaczone) i musze powiedziec, ze pierwszy z nich jest w 100% prawdziwy ‘Prezydent Lech Kaczyński posłużył się „homofobiczną propagandą” krytykując Traktat Lizboński’.

21 marca 2008, 23:06:32

#

Aciddrinker

>>Inna sprawa, ze Rydzyk jest ksiedzem, ale i politykiem – temu chyba nie zaprzeczysz?
Prawda.

21 marca 2008, 23:33:54

#

Aeth

Seksizm w Arabii Saudyjskiej… na korzyść kobiet… Powiedziałbym, że szczerze się ubawiłem, ale to by była hipokryzja.

21 marca 2008, 23:44:00

#

Aciddrinker

Aeth – powiedziałem, że nie mam nic przeciwko temu. Tylko ciekawe, jaki alarm by się podniósł, jakby powstał hotel dla mężczyzn

21 marca 2008, 23:54:55

#

Kasia

Aciddrinker – chyba nie odczytałeś ironii u przedmówcy.

21 marca 2008, 23:56:29

#

singielka

a nazwanie „czarownica” prezydentowa bylo ok?

22 marca 2008, 00:20:16

#

Hoppke

singielka: a co to ma do rzeczy?

22 marca 2008, 00:21:56

#

singielka

Rydzyk moze obrażać ale jego nie?

22 marca 2008, 00:29:32

#

Kasia

singielka, a Ty chociaż przeczytałaś ze zrozumieniem to wszystko, co tu jest napisane?

22 marca 2008, 00:30:13

#

Aciddrinker

>>Aciddrinker – chyba nie odczytałeś ironii u przedmówcy.
Wiem, że to była ironia.

>>Rydzyk moze obrażać ale jego nie?
Oczywiście, że nie może – uważam, że powinien znaleźć się w sądzie za zniesławienie.
Tylko co to ma do tej notki ;)

22 marca 2008, 00:37:00

#

singielka

przyznaje sie bez bicia ze tylko omiotłam to oczami:). Alergia=rydzyk. Antybiotyk+piwo=głupota. Sorx. :)

22 marca 2008, 00:43:43

#

Biały

Orędzie, w którym prezydent straszy, że homoseksualistom trzeba będzie dać równe prawa, jest homofobiczne, tak samo jak orędzie, w którym straszyłby, że równe prawa mogłyby przysługiwać Murzynom, byłoby rasistowskie, a orędzie, w którym straszyłby równymi prawami dla osób innej narodowości – ksenofobiczne. Owszem, można sobie uważać, że np. Murzynom równe prawa się nie należą, bo czarny kolor skóry nie jest u nas „normalny”, ale rposzę nie robić z ludzi idiotów, wmawiając wszystkim, że to nie jest rasizm.

Ciekawie jest też widzieć, jak „liberał” się ciska, gdy gazety reprezentujące inne, niż on, poglądy, ośmielają się korzystać z wolności słowa. :]

22 marca 2008, 04:07:20

#

Aeth

Aciddrinker-chyba żaden alarm by się nie podniósł, bo stosunek do kobiet w krajach szariatu raczej się nie zmienił wiele od kilkuset lat i opinia publiczna krajów zachodu zdążyła się do tego przyzwyczaić. A gdyby się nawet jakiś raban z tego powodu podniósł, to chyba byłoby to nawet słuszne, skoro sytuacja płci pięknej wygląda w Arabii Saudyjskiej tak, jak wygląda. Nie muszę tu chyba nikogo oświecać.

22 marca 2008, 14:18:41

#

Lobo

A wiecie dlaczego prezydent nie chce podpisać Traktatu Lizbońskiego?
Bo się boi, że mu brat wyjdzie za mąż ;)

22 marca 2008, 17:45:15

#

Barry

@Trzeci akapit, końcówka: Zdaje się, że właśnie na takiej podstawie ma zamiar go podać do sądu. Albo już podał, nie wiem, nie wczytywałem się dokładnie.

22 marca 2008, 20:32:59

#

sisi

Aciddrinker – pozwolę sobie na delikatną wycieczkę osobistą:

Generalnie rzecz biorą, jestem liberałem

A myślałam, że 1 kwietnia dopiero za tydzień... ;-P

23 marca 2008, 12:08:35

#

Aciddrinker

pl.wikipedia.org/wiki/Konserwatywny_liberalizm

24 marca 2008, 19:42:20

#

Arvin

Po pierwsze gratuluje mnogosci komentarzy, a co za tym idzie – popularnosci bloga :)

Co do pierwszego, nazwijmy to „newsa”, nalezaloby zauwazyc, ze w Arabii Saudyjskiej kobiety maja – jakby to lekko ujac – przegwizdane. Dopiero od niedawna maja prawo zdac prawo jazdy (powtorzenie zamierzone), lecz na warunkach, ktore budza smiech, a nastepnie przetarcie oczu ze zdumienia, ze takie cos moze jeszcze istniec – mam tu na mysli ograniczenia godzinowe, koniecznosc posiadania zgody tzw. „meskiego opiekuna” (o ile dobrze pamietam) etc. Zatem zanim dojde to kwestii odwrocenia sytuacji, powiem ze jestem zdziwiony, ze taki hotel w ogole powstal, a skoro juz powstal, to jak dlugo bedzie istnial.
Mowisz o odwroceniu sytuacji – tutaj powiem krotko, mysle ze w tamtej szerokosci geograficznej nikogo by to specjalnie nie zdziwilo. A co do reakcji „Pan Szczokown, Srodowych i innych «kobiet»”, uwazam ze to argument zbedny – chyba ze dla kogos opinia w/w osob jest wykladnikiem czegokolwiek.

Co do newsa №2, dodam tylko ze naprawde nie rozumiem, co za roznica, czy osoba jest duchowna czy nie – jesli zacytowane epitety byly uzyte w zlej woli i kontekscie, to oczywiscie jest to znieslawienie – i takimi tez bylyby (czy tez powinny byc), gdyby zostaly uzyte w strone osoby swieckiej.

I po ostatnie… Zgodze sie, ze niejaki Mr Fay robi zdecydowanie za duzo szumu wokol swojej osoby (co nie wynika z orientacji seksualnej, a z charakteru). Dodam jeszcze, ze jak najbardziej popieram ew. proces o nieprawne uzycie wizerunku w materiale emitowanym publicznie – a ze pozywajacemu moze przyswiecac jedynie cel dalszej autoreklamy – trudno, w tym wypadku ma do tego prawo. A ze „homofobia” to dzisiaj bardzo popularne slowo, to po raz kolejny zostalo niepoprawnie uzyte. Pytanie tylko co za osiol wykopal gdzies to nagranie i podal je do uzycia Prezydentowi bez uzyskania odpowidniej zgody?

Musze tu zdecydowanie czesciej zagladac ;)

24 marca 2008, 20:12:12

#

Aciddrinker

Ooo… czy mnie oczy nie mylą? :D

>>Co do newsa №2, dodam tylko ze naprawde nie rozumiem, co za roznica, czy osoba jest duchowna czy nie – jesli zacytowane epitety byly uzyte w zlej woli i kontekscie, to oczywiscie jest to znieslawienie – i takimi tez bylyby (czy tez powinny byc), gdyby zostaly uzyte w strone osoby swieckiej.
Oczywiście, że nie ma znaczenia. Ale zniesławienie było i Palikot powinien ponieść konsekwencje. Jeśli kogoś obraża takie słowo skierowane np. do Dalajlamy, Kwaśniewskiego, Busha czy Rihanny – niech idzie do sądu. A nazwanie tak osoby duchownej może katolika obrazić – dlatego Orzechowski do sądu poszedł. Ma do tego prawo i w gruncie rzeczy podstawy.

>>I po ostatnie… Zgodze sie, ze niejaki Mr Fay robi zdecydowanie za duzo szumu wokol swojej osoby (co nie wynika z orientacji seksualnej, a z charakteru).
Pan Fay [nie wiedziałem, że tak się nazywa ;)] ma prawo iść do sądu. Pewnie wygra sprawę i dobrze – to sporo nauczy prezydenta. Oby zapłacił z własnych pieniędzy. Ale lepiej by było, aby głupot o naszym kraju i głowie Państwa Polskiego pewna włoska gazeta nie pisała

24 marca 2008, 20:26:29

#

Blase

To sa glupoty z Twojego punktu widzenia. Jezeli tak jak napisalem powyzej, KPP nie okresla co to jest malzenstwo i oznajmia ze takie kwestie sa zawarte w prawie kazdego z panstw, to mowienie ze po odstapieniu od protokolu brytyjskiego takie malzenstwa beda mozliwe jest klamstwem. Pytanie po co takie rzeczy mowic?Ano po to, ze w naszym kraju wiekszosc wyborcow, do ktorych chce trafic nasz pan prezydent jest przeciwna gejom. Wyborcy Ci boja sie tego, ze sasiad bedzie chodzil za raczke z innym facetem, wiec taka retoryka trafia do nich idealnie. Maja wiec oni poczucie, ze jesli zaakceptuja KPP to przedstawiony na klipie slub gejowski stanie sie faktem, rowniez w Polsce.

25 marca 2008, 07:56:24

#

Dżusta

l00natyk
21 marca 2008 o 16:30:42
(...)
Nieeteczne to jest nazywanie chorym kogoś o np. innych upodobaniach seksualnych. Natomiast nie rozumiem co może być nieetycznego w tym że dwie osoby tej samej (...)

Czyli mam rozumieć, że nieetyczne jest nazywanie pedofila chorym… on ma inne upodobania seksualne… albo zoofila chorym.
Pedofilem w końcu też jest 19latek uprawiający seks z 14latką za jej zgodą lub przeciw jej woli…
Homoseksualizm może już i nie jest chorobą, ale jest WIĘKSZOŚCI ludziom narzucany… I gdzie tu demokracja???? Prawa dla mniejszości? To niech pedofil też ma swoje prawa…
Całkiem ten świat zatracił moralność... Nie dziwota, że się tak staczamny…

PS
Nikt nie zabroni ludziom kochać się, ale czy muszą domagać się specjalnego traktowania? Prawo zmieniać dla mniejszości??? Jaka to demokracja????

08 czerwca 2008, 22:04:36

Dodaj komentarz

Textile Lite włączony ( szczegółowy opis znaczników ):