Judasz nas pogrążył...
Cóż, właściwie tytuł mówi wszystko. Wiele nadziei nie pokładałem w tym spotkaniu - obstawiałem 0:1. Niestety wynik był gorszy... Najbardziej bolą jednak dwie rzeczy - 1) najlepszym piłkarzem w polskiej w kadrze był Brazylijczyk. Pokazał naprawdę sporą klasę, szybkość, walkę i zaangażowanie. Owszem, Lewandowski zagrał nieźle, ale Roger w moim przekonaniu był jeszcze lepszy. Nie zmienia to faktu, że nadal jestem sceptycznie nastawiony do obcokrajowców w biało-czerwonych barwach. Druga rzecz, która mnie załamuje to to, że znokautował nas zdrajca. Dla mnie to sprzedawczyk, który dla sukcesów zgodził się zagrać dla Niemców. Tyle ode mnie w tej dość nerwowej chwili. Do zobaczenia!
--edit--
Przynajmniej Kubica wygrał...
Komentarze do wpisu
Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS. Możesz dodać komentarz lub zostawić ślad (trackback) ze swojego bloga.
Lobo
C’mon! Jaki zdrajca? Kto?
08 czerwca 2008, 23:08:34
Aciddrinker
Łukasz vel. Lukas Podolski
08 czerwca 2008, 23:09:37
Ethan
acz Podolski pewnie ;]
08 czerwca 2008, 23:09:41
coldpeer
A wiesz, że Podolski chciał grać dla Polski? Tylko mu odmówili (afair). Nawet komentator coś o tym wspominał. Poza tym, widać, że raczej nie okazywał radości ze strzelonych bramek.
Co do najlepiej grających polskich zawodników – zgadzam się. Jeszcze Boruca można dorzucić.
08 czerwca 2008, 23:10:46
Niklos
Dupa a nie zdrajca.
Taka a nie inna sytuacja życiowa sprawiła, że Polakiem to on jest tylko z pochodzenia.
08 czerwca 2008, 23:11:19
Ethan
Ja co prawda nie zamierzam rzucac tego typu epitetami na Podolskiego bo kazdy ma prawo grac tam gdzie zechce, ale Podolski mogl grac w polskiej reprezentacji (proponowano mu to i odmowil), a radosc… no coz, tez moge zajadac sie szarlotka i udawac ze mi nie smakuje ;]
08 czerwca 2008, 23:12:11
Aciddrinker
Ethan – świetne porównanie
08 czerwca 2008, 23:12:39
Lobo
Wiesz, jak Podolski wybieral gre w reprezentacji Niemiec, prezydentem Polski byl Kwasniewski.
Tez bym odmowil :p
Po za tym, liczy sie narod, a nie jakies okupujace panstwo zabierajace nam 80% dochodow ;)
08 czerwca 2008, 23:14:40
Aciddrinker
Lobo – teraz gadasz bzdury. Co on, mieszkając w Niemczech i będąc piłkarzem, mógł wiedzieć o Kwachu ;)
Poza tym co to ma za znaczenie. Czy gdyby była wojna [zaatakowaliby nas, np. Rosjanie] i prezydentem byłby Napieralski to byś się wyparł Polski i walczył dla Rosji, gdzie prezydentem byłby jakiś ko-liber?
08 czerwca 2008, 23:16:54
Ethan
Oj to raczej z przymurzeniem oka bylo ;>
08 czerwca 2008, 23:18:21
radmen
Pieprzenie. Wprawdzie nie znam sytuacji, ale kumpel mówił, że Podolski po prostu nie dostał akceptacji ze strony PZPN. Ponoć chciał grać, po prostu mu nie pozwolono.
08 czerwca 2008, 23:22:23
Aciddrinker
Biedny ten Podolski…
Narzucał się PZPN-owi, a ci go nie chcieli. Więc przecież od razu musiał pobiec do Niemców, wyżalić się.
Przecież to bardzo wiarygodna historyjka.
Wy sobie nie zdajecie sprawy, jakie głupoty piszecie
08 czerwca 2008, 23:23:39
radmen
Acid: ma obywatelstwo niemieckie. Ma pełne prawo tam grać. Głupotą jest nazywać go przez to zdrajcą. Co miał robić samobóje strzelać ?
08 czerwca 2008, 23:24:32
Lukem
Taaa. Na teksty o Podolskim-sprzedawczyku natrafiam regularnie co dwa lata…
08 czerwca 2008, 23:25:04
Kuba
Podolski to ofiara polskich skautów – a raczej ich braku?
08 czerwca 2008, 23:25:57
mundek
CHUJ CI NA IMIĘ! PODOLSKI CHUJ CI NA IMIĘ! :) Dziękuję. Brawo aciddrinker.
08 czerwca 2008, 23:26:48
Ethan
:D
08 czerwca 2008, 23:27:06
wariat
LOL, rozumiem, że w Twojej opinii byłoby w pełni uzasadnione gdyby w wyimaginowanym meczy Polska-Brazylia, ten cały Roger aby nie zostać zdrajcą strzeliłby ze 3 samobóje do polskiej siatki?
Płacą mu za grę w reprezentacji Niemiec to robi co do niego należy tak dobrze jak to potrafi, a jak widać potrafi!
08 czerwca 2008, 23:28:17
Aciddrinker
Dla mnie Roger to karierowicz… Wiedział, że nie zagra nigdy w brazylijskiej kadrze, więc postanowił zagrać w Polsce. IMO jest spora różnica, pomiędzy Brazylijczykiem, a Polakiem
08 czerwca 2008, 23:29:15
wariat
No jest, Brazylijczyk (ten) nie wychowywał się w Polsce, tamten Polak owszem, wychowywał się w Niemczech.
Kategorycznie Roger powinien strzelić kilka razy do własnej bramki, inaczej mogą mu odebrać obywatelstwo Brazylijskie, a rodzinę deportować do Urugwaju.
08 czerwca 2008, 23:30:58
ronin
Podolski od drugiego roku życia mieszka w Niemczech, więc wydaje mi się dosyć normalne, że gra w ich reprezentacji.
08 czerwca 2008, 23:43:59
Arvin
Zdrajca od razu… Powinniście się cieszyć, że jakieś bramki Polak strzelił ^^
08 czerwca 2008, 23:47:29
vendro
Nie nazywaj zdrajcą Podolskiego… Kilka lat temu chciał grać w polskich drużynach, ale go… nie chcieli. Teraz pożałowaliśmy. Poza tym po pierwszej bramce widać było po nim, że ją strzelił bo takie było jego zadanie, a nie z woli zemsty. No cóż bywa. Poza tym głupotą byłoby niezauważenie przepaści w grze technicznej i szybkości zawodników. Mowa tu o powalającej przewadze Niemców. No cóż po raz kolejny. Leo zrobił z nimi co mógł, ale co poradzić, że 6/11 to chodzące kołki, którym nie che się biegać ? Pzdr. Oby w następnych meczach było lepiej.
09 czerwca 2008, 00:02:09
Riddle
Haha, nadajesz się do bandy wypowiadającej się tutaj.
09 czerwca 2008, 00:10:10
Aciddrinker
vendro – obawiam się, że nie chciał. Przynajmniej ja czytałem co innego. Inna sprawa, że PZPN olał sprawę i się Podolskim W OGÓLE nie zainteresował
Riddle – proponuję wstać od komputera, wziąć łyk wody, przeczytać oba źródełka i mnie przeprosić. Bo powyższym komentem mnie trochę obraziłeś.
09 czerwca 2008, 00:11:53
vendro
Aciddrinker: Chciał, czy nie chciał. Oboje wiemy, że PZPN go olał. I teraz się to trochę mści.
09 czerwca 2008, 00:13:13
Riddle
Ależ oczywiście. Piszesz flejmowe bzdury to się licz z ripostą. :>
Sprzedawczyk, haha.
09 czerwca 2008, 00:13:31
Karol
A o co sie tu targowac ? Bramke strzelił NIEMIEC, nie Polak. Tyle w tej sprawie..
09 czerwca 2008, 00:14:37
corny
Co ty w ogole pitolisz? Taki z ciebie liberal a bedziesz zmuszal goscia zeby gral dla Polski? Jakbym sie wychowal w Niemczech to tez bym wolal grac dla ichniej reprezentacji, szczegolnie gdyby polscy dzialacze mnie olewali. To jego pieprzony wybor i nic ci i tobie podobnym pryszczatym nacjonalistom do tego.
09 czerwca 2008, 00:15:44
Aciddrinker
Riddle – flame kompletnie bez uzasadnienia i bzdury tworzysz ty, a nie ja.
vendro – praca PZPN to jedna rzecz, która należy na potępienie, a postawa Podolskiego to druga.
Nie oszukujmy się, jakby CHCIAŁ grać dla Polski to poczekałby dwa miesiące, zgłosiłby się do Warszawy i na pewno by dostał zgodę [jak chociażby Smolarek]. Nie chciał i tyle, spójrzmy prawdzie w oczy
corny – epitety wypisuj u siebie. Poza tym, gdzie ja go ZMUSZAM do grania w Polsce?
09 czerwca 2008, 00:16:30
Anonim
(proponowano mu to i odmowil) LOL, pajace nazywaja go zdrajca a jeden pajac nie pozwolil mu grac dla polski. Cieszy mnie to ze to on strzelil te 2 bramki
09 czerwca 2008, 00:17:24
Karol
dokladnie acid, to chyba najlepsze podsumowanie. Jakby chcial rzeczywiscie grac dla Polski to by znalazł sposób na gre. Polakiem nie jest sie dzięki temu że PZPN o ciebie zabiega… no sorry ludzie wybaczcie.. mieć pretensje do pzpn o to ze podolski gra dla niemiec to jakis idiotyzm…
09 czerwca 2008, 00:18:37
Arvin
Podobnie jak mieć pretensje do Podolskiego, że gra dla Niemiec ;]
09 czerwca 2008, 00:19:35
wariat
Wiesz, na jego miejscu też bym pewnie nie chciał.... Podejrzewam, że Niemcy lepiej płacą, a kopanie tej szmacianej kulki to jego praca jest, tak facet na życie zarabia!
09 czerwca 2008, 00:19:48
Riddle
Posłuchaj sam siebie. Jesteś nabuzowany adrenaliną i zwalasz winę na zdolnego młodego chłopaka, a nie na jakość gry polskiego zespołu. Zdrajca, Judasz? To nie jest II Wojna Światowa, opanuj się, bo ci jeszcze pompka strzeli.
I tak, nadajesz się do tamtej ekipy z n-k, bo podobnie jak oni myślisz czterema literami, a nie głową. :]
09 czerwca 2008, 00:20:53
Aciddrinker
No i właśnie również o to chodzi. Uważam, że reprezentowanie barw danego kraju nie powinno być okazją do złapania dodatkowego grosza tylko do dumy z grania dla jakiegoś narodu. Takie jest moje zdanie
09 czerwca 2008, 00:20:53
wariat
I rozumiem, że uważasz, że w reprezentacji danego kraju powinien grać tylko ktoś którego przodkowie do 8 pokoleń wstecz mieszkali w danym kraju tak?
No bo jeśli facet wychowujący się od drugiego roku życia w Niemczech nie może grać w reprezentacji Niemiec (skutecznie grać) to cos jest chyba nie halo.
09 czerwca 2008, 00:23:15
Aciddrinker
On JEST Polakiem. Ma rodziców Polaków, urodził się w Polsce.
Oczywiście, że MOŻE grać dla Niemiec, ale czy to zupełnie w porządku?
09 czerwca 2008, 00:24:18
Arvin
Tak, zupełnie w porządku.
09 czerwca 2008, 00:24:48
wariat
Oczywiście, wychował się tam, jego rodzice są Polakami, on już pewnie nie. Nie w głowie. Facet pewnie nigdy w życiu nie miał polskiego paszportu (wyjechał pewnie wpisany do paszportu mamy).
Czepsię jeszcze tego, że w szkole historii uczyli go niemcy LOL.
kk odpinam wątek, lubię dobry flame, a ten jest do niczego…
09 czerwca 2008, 00:27:15
Riddle
Aaa, tu cię boli. Zapewne wszyscy biznesmeni, którzy wyjechali z kraju i płacą podatki w innych państwach też są nie w porządku. I naukowcy, pracujący po 10 – 20 lat za granicą i w końcu przyjmujący obywatelstwo oraz zdobywający nagrody dla swojego nowego domu też są zdrajcami.
Sorry, ja tu nowy jestem. Nie wiedziałem, że trafiłem na blog patrioty / nacjonalisty. Też sobie idę, bo jutro wstaję rano i pracuję na rzecz narodu czeskiego, kradnąc Matce Polsce chleb.
BP, MSPANC
09 czerwca 2008, 00:29:10
Aciddrinker
Nie jestem nacjonalistą. Patriotą tak – jest różnica w tych dwóch pojęciach.
Pracuj i mieszkaj sobie gdzie chcesz, możesz się nawet wyprzeć Polski. Tylko czy to ostatnie zachowanie jest zachowaniem pozytywnym?
09 czerwca 2008, 00:34:10
Virgo Erns
Taki Podolski Niemiec jak Roger Polak. Nic nikomu do tego, chociaż Brazylijczyka to ja w naszej reprezentacji nie chcę. Byliśmy słabsi technicznie, fizycznie, mniej ruchliwi, nie potrafiliśmy wykorzystać kilku sytuacji, które mieliśmy. Mimo to nosimy orzełka na piersiach i koniec, kropka.
09 czerwca 2008, 00:35:47
Arvin
Nie powinno się wypierać miejsca urodzenia, bo to byłoby kłamstwo. Natomiast jeśli ktoś mieszka praktycznie całe życie w innym kraju, jest jego obywatelem, to naprawdę nie widzę problemu, żeby się i wyparł Polski – wszak nic go praktycznie z tym krajem nie łączy. Ktoś powie, że pochodzenie (korzenie) – owszem, ale wg mnie bardziej liczy się życiorys zainteresowanego, a nie jego przodków.
09 czerwca 2008, 00:39:09
RazorJack
Niektórzy ludzie są naprawdę smutni.
Ja od zawsze myślałem, że piłka nożna to gra zespołowa, z elementami taktyki. Aciddrinker sugeruje, że to gra patriotyczna (jeśli nie nacjonalistyczna). Człowieku, weź się opanuj. Może Podolski wybrał Niemców, bo tę drużynę bardziej kocha? Bo ich dobrze zna, zna ich posunięcia i każdy ruch i po prostu wie, że z nimi to będzie czysta współpraca, że poczuje się jak kończyna całego organizmu?
To drużyna, fair play, walka i rozrywka jest tutaj najważniejsza. A jak Ty próbujesz wcisnąć do tego niskie wartości, które w dodatku w żaden sposób tutaj nie pasują, to masz bulwersa. Twój wybór.
09 czerwca 2008, 00:55:44
lsr
Tym razem nie zgodzę się z Aciddrinkerem. Późna pora, spać się chce, a nie pisać, więc wyjątkowo pozwolę sobie ograniczyć się do zarzucenia linka do wpisu wyrażającego mają opinię: http://lsr.jogger.pl/2008/06/09/polska-niemcy-0-2-kto-zawinil/
09 czerwca 2008, 01:43:48
kraviec
Notka trzyma poziom okładki SE lub Faktu przed meczem Polski z Niemcami.
Tak btw, wczoraj bramkę dla Portugalii strzelił Brazylijczyk i jakoś nie widziałem, żeby okrzyknięto go karierowiczem. Taka jest obecna piłka nożna.
Co do dzisiejszego meczu, mnie mimo porażki występ Orłów się podobał. Nie wyszli na poddanie się, widać było chęć walki. Dużo lepiej niż na otwarcie ostatnich dwóch mundialów. Niestety Niemcy to zespół z najwyższej półki, bijący nas klasą na łeb, a na to sama ambicja na pewno nie starcza.
09 czerwca 2008, 01:55:19
Nieznajomy zdrajca
Co Wy opowiadacie, bronicie go jak.. ah..
Zacytuje „CHUJ CI NA IMIĘ! PODOLSKI CHUJ CI NA IMIĘ!”
Moje zdanie o tych zdrajcach!
09 czerwca 2008, 06:27:59
Leszko
Podolski ma polskie korzenie wiec mógł grac dla nas ale listek i zibi olali sprawe (to za kadencji zibiego wybuchła sprawa z podolskim). Nie nazwał bym go sprzedawczykiem bo równie dobrze mozna tak nazywać deco jak stzeli bramke brazylii czy jakis tam yakin strzelajacy bramke turcji (zobaczymy co będzie jak będą grali w grupie A). Szanuje Podolskiego i nie mam zamiaru go wyzywać od sprzedawczykót tylko dlatego że olali go działacze pzpn. Pamietacie szetele co nam na u21 strzelał bramke? Też nazywacie go sprzedawczykiem bo mógł grać dla Polski? Brawo za pomyśunek i chyba czas zastanowić sie nad karieną w Fakcie czy SE
09 czerwca 2008, 08:03:00
valentino
Co wy tu czepiacie się tego Podolskiego ? Niemcy byli do ogrania i tyle. Podejrzewam że w najbiższych meczach dostaną lekkie baty. A Podolski urodził się w Polsce i tyle co miał z nami wspólnego. Ilu jest Polaków którzy rodzą w Anglii, Irlandii bo rodzice chcą lepiej dla swojej pociechy ?
Ps. W Bundeslidze przynajmniej nie ma korupcji, a u nas ? To Niemcy wyszkolili go na takiego piłkarza.
(nie dziwie się Podolskiemu)
09 czerwca 2008, 09:27:10
Artur Nowosielski
Aciddrinker, pamiętaj, że Kubica wygrał dla niemieckiego teamu! Jest zdrajcą, jakby chciał, to by wygrał jadąc Polonezem!
09 czerwca 2008, 09:44:03
Reinmar
Aciddrinker – ...
Aż szkoda słów. Kim ty takim jesteś żeby tak pisać o Podolskim?
09 czerwca 2008, 11:42:50
aciddrinker
Obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej…
09 czerwca 2008, 11:44:00
Haku
Jak już to RzeczYpospolitej Polskiej
09 czerwca 2008, 11:44:45
aciddrinker
Obie formy są poprawne.
09 czerwca 2008, 11:45:36
Arvin
Eee… http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629457
09 czerwca 2008, 11:46:04
aciddrinker
http://www.sjp.pl/co/rzeczpospolita
09 czerwca 2008, 11:53:44
Haku
Orzechowski się popisał: http://tnij.org/bbxj ;)
09 czerwca 2008, 12:43:46
aqq
A po co ma grac w takiej badziewnej i niedofinansowanej reprezentacji wraz z zardzewialym PZPN u steru? C’mon, get a real life…
09 czerwca 2008, 14:38:19
aqq
I jeszcze cytat:
Proponuje, by dalej Polska reprezentacja orzekla, ze wszystkie kolejne mecze przegra w ramach solidarnosci z Tybetem. Moze wyjdziemy z twarza chociaz.
09 czerwca 2008, 14:51:41
Ethan
Orzechowski mnie załamał.
Kompromituje ideę konserwatywną
09 czerwca 2008, 15:36:31
a.d.
Ethan – dlaczego
09 czerwca 2008, 15:55:54
John Cooper
Właśnie przed chwilką, nowy wywiad z Klose, który też mówił, że mógł grać w Polsce, ale za późno sie do niego zgłosiły odpowiednie osoby z Polski, ale i tak nie żałuje gry dla Niemiec, w końcu z nimi ma większe szanse na zdobycie czegokolwiek, niż z Nami, czysty interes – nie mam żalu do nich o nic, trudno się mówi…
09 czerwca 2008, 16:15:04
hut
Jak bym miał grać z tą zgrają ciaptaków i pokrak jaką jest reprezentacja Polski to też bym szybko wybrał grę dla Niemiec jeśli by była taka możliwość...
09 czerwca 2008, 16:44:01
sh
Biorąc pod uwage, ze ma podwojne obywatelstwo oraz to, ze wyszkolili go Niemcy a nie Polacy to raczej nazwalbym go sprzedawczykiem gdyby strzelil te bramki dla polskiej reprezentacji a nie niemieckiej.
09 czerwca 2008, 17:00:31
Michał Górny
Czytając takie teksty, naprawdę mam ochotę wyrzec się polskiego obywatelstwa. Tyle na ten temat.
09 czerwca 2008, 19:35:51
a.d.
Droga wolna, Michale ;)
09 czerwca 2008, 20:06:09
marcoos
@MG: nie uogólniaj joggerowo-prawackiego oszołomstwa na wszystkich Polaków. :)
09 czerwca 2008, 20:13:57
a.d.
Oszołomem to ty sobie kolegów nazywaj.
09 czerwca 2008, 20:17:53
bastian16
autor tej notki powinien na kolanach iść z Gliwic do Klagenfurtu. I to jeszcze po grochu. Ech, żal mi Cię.
09 czerwca 2008, 20:22:13
bastian16
http://swiatopoglad.jogger.pl/2008/06/09/rzecz-o-podolskim/
sry, jakoś mi nie wychodzi tracbackowanie.
09 czerwca 2008, 20:49:25
panda
Dorosnij chlopie i pozyj troche. Moze kiedys zmadrzejesz i ze smiechem przeczytasz ten swoj prawacki belkot.
09 czerwca 2008, 21:16:53
Aciddrinker
Bastian – to było do mnie?
09 czerwca 2008, 21:19:03
jak
>>Aciddrinker, pamiętaj, że Kubica wygrał dla niemieckiego teamu! Jest zdrajcą, jakby chciał, to by wygrał jadąc Polonezem!
Przepraszam, czy jest Pan idiotą? Czy nie dostrzega Pan, że Mistrzostwa Europy to rywalizacja NARODÓW!? F1 to rywalizacja zespołów. Nienarodowych. Coś jak jakaś Liga Mistrzów czy jak to tam to się nazywa.
Jeszcze jedna osoba dzisiaj porówna Kubicę z Podolskim to nie wytrzymam.
Jaka jest różnica między Kubicą a Podolskim? Kubica to Polak, a Podolski – Niemiec. Tak, Niemiec. Jeżeli ktoś reprezentuje ten naród w ważnej imprezie sportowej, to jest dla mnie po prostu Niemcem.
Nie ważne, że ma biało-czerwone serce (sam malował?), że jego serce bije po polsku (w rytm Mazurka Dąbrowskiego?).
Nie mam żalu. Jego wybór. Ale niech nie nazywa siebie Polakiem, bo Polakiem nie jest.
A i Riddluś, jeszcze jedno. Pracować w innym państwie, a reprezentować jakiś naród w dużej i poważnej imprezie sportowej to różne rzeczy.
09 czerwca 2008, 21:19:10
Wiciu
acid, bez urazy, ale zawsze uważałem Twój blog na coś pomiędzy faktem a komentarzami z Onetu. ta notka całkiem to potwierdza. A co do Podolskiego- ja na jego miejscu zrobiłbym to samo. Przy okazji ciekaw jestem, czy takim samym zdrajcą jest
polak wygrywający dla niemców (podolski)
i
polak wygrywający dla niemców (kubica)
?
09 czerwca 2008, 21:28:59
Aciddrinker
Wiciu – Kubica wygrywa w barwach Polskich. A startuje w niemieckim teamie, coś jak 80 proc. kadrowiczów. Nie powiesz, że Golański to Rumun, bo gra dla Steauy, prawda? Trochę logiki…
09 czerwca 2008, 21:30:27
jak
Wiciu, ja napisałem wcześniej:
„Przepraszam, czy jest Pan idiotą? Czy nie dostrzega Pan, że Mistrzostwa Europy to rywalizacja NARODÓW!? F1 to rywalizacja zespołów. Nienarodowych. Coś jak jakaś Liga Mistrzów czy jak to tam to się nazywa.”
Nie mam racji?
„Jeszcze jedna osoba dzisiaj porówna Kubicę z Podolskim to nie wytrzymam.”
Póki co jakoś wytrzymuję, ale naprawdę...
09 czerwca 2008, 21:33:44
NeizD
Kubica jeździ w Niemieckim zespole – też jest Judaszem. Gówno prawda, że Podolski jakby chciał to by zagrał – wiele razy chciał zagrać i mu się nie udało!
Co do najlepszego piłkarza w Polskiej drużynie to i tak sądzę, że Lewandowski był lepszy do Brazylijczyka ;-)
09 czerwca 2008, 21:43:33
Aciddrinker
jeśli już to niemieckim* – przymiotniki piszemy z małej.
Poza tym temat niemieckiej drużyny już przerabialiśmy parę razy
09 czerwca 2008, 21:47:56
jak
Niemieckiej :>
Hehe, czyj hymn grali (po polskim) to już nie będę mówił :>
Cóż, chyba niektórzy puchną przy przeczytaniu kilku pierwszych komentarzy i do mojego nie dochodzą :>
09 czerwca 2008, 21:53:02
klisu
„Kubica jeździ w Niemieckim zespole – też jest Judaszem.”
Gwoli ścisłości: Kubica nie jeździ w zespole narodowym Niemiec. Jeździ w zespole BMW-Cośtam.
09 czerwca 2008, 22:04:09
RSWRC
Heh pracuję dla niemieckiej firmy, choć jest kilka krajowych firm w mojej branży. Płacą lepiej niż polskie firmy. Mają lepszy stosunek do pracownika. Ale jak czytam, że jestem sprzedawczykiem to mnie to naprawdę uraża. W końcu też urodziłem się w Polsce. Ten wpis uświadomił mi, że powinienem wykonywać tą samą pracą jaką teraz wykonuję za 1/3 mojej aktualnej pensji. Dzięki aciddrinker, wracam do Polski!
09 czerwca 2008, 22:22:16
Aciddrinker
RSWRC – gdzie ja to napisałem?
09 czerwca 2008, 22:37:04
RSWRC
To wynika z Twojego posta napisanego wczoraj pod wpływem emocji.
09 czerwca 2008, 22:55:15
bobiko
I co? Chcesz powiesić za jaja Lukasa? Właściwie za co?
Przede wszystkim ten wpis jest pozbawiony z czystej logiki – sam zresztą przyznałeś pod wpływem emocji. Lukas Podolski skorzystał z praw, jakie mu przysługiwały jako obywatelowi UE czy sportowcy i zrobił zasłużenie. I cieszę się z tego, że jako zawodnik spełnił swoj obowiązek wobec zespołu, który wyraźnie wczoraj dominował. W tym aspekcie trzeba podkreślić, że zachowywał się przyzwoicie zarówno jako Niemiec i jako Polak. Niemiec, bo grał i wygrał, jako Polak – wyraził szacunek poprzez cichą radość w przeciwieństwie do Mira Klose.
I stanę w obronie Lukasa.
09 czerwca 2008, 23:22:15
Artur Nowosielski
jak: ziomuś, ale jak ktoś ma rodziców Polaków i urodził się w Polsce, to formalnie jest Polakiem.
Głupio, że tak się bulwersujecie na gościa z powodu zabawy. Mistrzostwa to gra, zabawa. Nic więcej. Dajcie na luz.
Z mojej strony EOT.
09 czerwca 2008, 23:58:20
bobiko
Póki co, Jest obywatelem Polski, dopóki sam nie wyrzeknie a wszystko wskazuje na to, że chce to zachować.
10 czerwca 2008, 00:00:38
Aciddrinker
bobiko – moje zdanie podtrzymuję. Po prostu słów nie ważyłem i może wyszło trochę bardziej nerwowo, ale zdania nie zmieniłem
10 czerwca 2008, 00:06:20
bobiko
@acid dla mnie pozostanie piłkarzem, który nie chciał zaprzepaścić własnej kariery bo nikt jego nie chciał, ani też nie zaprosił do rozmów. Co prawda wikipedia mówi niejednoznacznie, ale trzeba się zastanwoić co jest ważniejsze dla sportowca.
Uszanuję Twoje zdanie odnosnie Lukasa, ale też uszanuj jego wybór.
10 czerwca 2008, 00:09:28
Azrael Nightwalker
Ale wy jesteście głupi. W reprezentacji Niemiec gra już 3 Polaków (trzeci jest Trochowski). Jak tak dalej pójdzie to cała ich reprezentacja będzie nasza! :D
A tak na serio:
Jaki z Podolskiego zdrajca? Przecież on nigdy u nas nie grał. Więc nie mógł zdradzić. Mieszka w Niemczech prawie 20 lat. Jest obywatelem niemieckim więc ma pełne prawo grać w niemieckiej reprezentacji. A nas by zwyczajnie nie było na niego stać. On mieszka w Niemczech więc oczekiwałby zarobków na niemieckim poziomie.
Faktem jest, że Janas go zignorował kiedy inni go mu sugerowali. Faktem jest że PZPN się spóźnił. Ale nie można winić za to Łukasza. Ani za to że jest od naszych zwyczajnie lepszy.
Skoro urodzony na Litwie Mickiewicz mógł być polskim poetą to i urodzony w Polsce Podolski może być niemieckim piłkarzem.
A co do Rogera (@acid): Olisadebe też ci przeszkadzał? Więc wolisz żeby nasi przegrywali niż żeby mieli dobrych zawodników? Masochista…
Poza tym, wydaje się wam że to wy decydujecie o tym kto jest Polakiem a kto nie? A może PZPN? Albo LPR? Dziś jestem Polakiem, jutro mogę być Anglikiem. I kto mnie powstrzyma? A co mają zrobić ci, co mają rodziców z różnych krajów? Mają się pociąć? Obywatelstwo i narodowość to kwestia umowna. To my je tworzymy. Żaden noworodek nie ma wypisane na czole ani zapisane w DNA, że jest Niemcem, Polakiem czy Brazylijczykiem.
10 czerwca 2008, 00:50:40
jak
>>jak: ziomuś, ale jak ktoś ma rodziców Polaków i urodził się w Polsce, to formalnie jest Polakiem.
A to już nieważne. Postanowił reprezentować inny naród w ważnej imprezie sportowej, to czemu mam go uważać za Polaka? A obywatelstwo mnie już nie obchodzi.
>>A co do Rogera (@acid): Olisadebe też ci przeszkadzał? Więc wolisz żeby nasi przegrywali niż żeby mieli dobrych zawodników? Masochista…
Do składania drużyn z kupionych zawodników służą rozgrywki klubowe, a nie NARODOWE. Ale cóż, na to już nie mamy wpływu.
>>Dziś jestem Polakiem, jutro mogę być Anglikiem.
Jak tak to traktujesz, to znaczy, że nie jesteś ani Polakiem, ani Anglikiem. Bo narodowość nie zależy od nadanego obywatelstwa albo miejsca przebywania.
>>Heh pracuję dla niemieckiej firmy, choć jest kilka krajowych firm w mojej branży. Płacą lepiej niż polskie firmy. Mają lepszy stosunek do pracownika. Ale jak czytam, że jestem sprzedawczykiem to mnie to naprawdę uraża.
Ja napisałem o tym:
„Pracować w innym państwie, a reprezentować jakiś naród w dużej i poważnej imprezie sportowej to różne rzeczy.”
Mówienie wielkich rzeczy o swojej rzekomej polskości i jednocześnie strzelanie bramek dla niemieckiej reprezentacji NARODOWEJ to po prostu hipokryzja.
Ja szanuję jego wybór. Wybrał bycie Niemcem, tyle.
10 czerwca 2008, 08:17:56
hut
Ogólnie to jest zabawne… Ciągle przegrywamy ale wina nigdy nie jest nasza… A to że murawa za mokra, a to że sędzia niesprawiedliwy, a to że „Judasz nas pogrążył”. Komiczne. Zamiast się przyznać po prostu że Polacy grają jak by mieli dwie lewe nogi i się przerzucić na inny sport.
10 czerwca 2008, 08:44:21
Aciddrinker
Azrael – Olisadebe to dokładnie taki sam przypadek co Roger. I mnie z LPR-em nie łącz, naprawdę rozbawiła mnie próba pozbawienia obywatelstwa p. Podolskiego.
10 czerwca 2008, 15:44:41
Eduardo
Ciezko sie czyta takie brednie. Jak koles 21 z 23 lat spedzil w Niemczech,chodzil do niemieckiej szkoly,wychowywal sie wsrod niemieckich rowiesnikow to jakim prawem Ty nazywasz go zdrajaca?Wiecej go laczy z Niemcami niz z Polska. Zastanow sie ACID co piszesz bo brniesz w jakies bzdury i udajesz ze jestes patriota.
10 czerwca 2008, 15:47:50
buk humor włoszczyzna
co za debilny prawacki blog
28 marca 2010, 20:23:11
Dodaj komentarz